معرفی بهترین کرم پودر

معرفی بهترین کرم پودر

توی کیف لوازم آرایش ما همیشه یک عدد کرم پودر وجود داره. ممکن هست جزو افرادی باشین که از کرم پودرها هرروز استفاده میکنید و یا برعکس اون رو توی موقعیت و مکان های به خصوصی به پوستتون میزنید. در هردو حالت ، مهمترین نکته ای که باید بهش توجه داشت اینه که محصولتون مناسب با نوع پوست شما باشه و از کیفیت خوب و بالایی برخوردار باشه. این کیفیت نه تنها برند محصول بلکه ویژگی ها و ترکیبات اون رو هم شامل میشه.

خب اینجا میخوام سه تا از بهترین کرم پودرهایی که میتونید استفاده کنید رو معرفی کنم، تا با ویژگی های یک کرم پودر عالی آشنا بشین.


کرم پودر نارس لانگ ویر:

بهترین مدل کرم پودر نارس

محصول آمریکا و کرمی با 16 ساعت ماندگاری روی پوست . کرم پودر نارس مناسب برای پوست های نرمال و خشکه چرا که ترکیباتش ، باعث رطوبت رسانی به پوست میشه و ظاهر نهایی اون روی پوست درخشان وطبیعی هست. این کرم پودر، ضد تعریق و رطوبته و با وجود کاور بالا و خوب ، روی پوست بسیار سبک هست. کرم پودر لانگ ویر نارس، توسط متخصص پوست تست شده و حتی افرادی که پوست حساسی دارن هم میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنن.

بیشتر بخوانید:  خرید ماشین ظرفشویی اقساطی بدون ضامن

کرم پودر استی لادر:

کرم پودر استی لادر

معرفی بعدی ، جزو پرفروش ترین کرم پودرهای دنیاست. استی لادر، تکسچری مایع و سبک داره و ماندگاری اون روی پوست 24 ساعته هست. این کرم پودر به هیچ عنوان اکسید و تیره نمیشه و ترکیبات اون به پوست آسیبی وارد نمیکنه. اگر پوست چربی دارین با خیال راحت این محصول رو استفاده کنید. چرا که کرم پودر استی لادر میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست حالتی براق به خودش بگیره. از طرفی باید بدونید که این محصول، فاقد مواد کمدوژنیکی هست که باعث ایجاد جوش میشن.


کرم پودر هدی بیوتی:

کرم پودرهدی بیوتی

و آخرین معرفی برای بهترین کرم پودر. کرم پودر هدی بیوتی، محصولی کاملا گیاهی و بدون مواد مضر هست. این کرم به خاطر ساختار خشک و بدون روغنی که داره، بیشتر به افرادی با پوست نرمال تا چرب پیشنهاد میشه. هدی بیوتی ماندگاری 24 ساعته ای داره و ضدآب و ضد تعریقه. این محصول تا وقتی از روی پوست شما پاک نشه، کاملا مات و یکدست باقی میمونه.

بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب جعبه فست فود

3تا از بهترین کرم پودرهای دنیارو به شما معرفی کردیم. برای آشنایی بیشتر با انواع محصولات، میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و اگر سوالی داشتین و نیازی به راهنمایی بود با مشاوران این سایت تماس بگیرید

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …