خرید ماشین ظرفشویی اقساطی بدون ضامن

انواع ماشین ظرفشویی در بازار

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم پرکاربرد امروزی است که با استفاده از آن می‌توان ظروف را در کوتاه‌ترین زمان و به بهداشتی‌ترین نحو ممکن شستشو داد به همین دلیل افرادی که مشغله زیادی دارند بی‌شک یک ظرفشویی در آشپزخانه خود دارند و یا اینکه به فکر خرید آن هستند.

ماشین ظرفشویی در انواع مدل‌ها و رنگ بندی‌های گوناگون کرم، سفید، نوک مدادی، سیاه و غیره موجود است که علاوه بر رنگ از لحاظ برند سازنده،گنجایش، جنس بدنه، کیفیت، تعداد امکانات و قابلیت‌ها با یکدیگر متفاوت هستند که همین تفاوت‌ها بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر گذار هستند. با توجه به اینکه تنوع مدل‌های ماشین ظرفشویی در بازار بسیار بالا است اگر قصد خرید را دارید بهتر است ابتدا با انواع ماشین ظرفشویی آشنا شوید تا انتخاب درستی داشته باشید.

ماشین ظرفشویی مبله
ماشین ظرفشویی‌های مبله یا ایستاده فروش خوبی را دارند و در ظرفیت‌های بالا تولید می‌شوند و در یک نوبت می‌توانید تمام ظرف‌های کثیف روزانه خود را شستشو دهید و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت محسوب می‌شوند. این مدل‌ها جهت نصب به مکانی ثابت در آشپزخانه‌ها نیاز دارند. مدل‌های ایستاده قابلیت‌های فراوانی چون برنامه‌های شستشوی متنوع و بیشتر، قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها، قابلیت شستشوی نصف ظرفیت و … را دارند.

ماشین ظرفشویی توکار
ماشین ظرفشویی توکار انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند یک آشپزخانه به سبک مدرن داشته باشند. مدل‌های توکار در بین کابینت‌ها، زیر صفحه کابینت و زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شوند.

ماشین ظرفشویی رومیزی
ماشین ظرفشویی رومیزی اندازه و ابعاد کمی نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و روی کابینت و در نزدیک سینک ظرفشویی آن را قرار می‌دهند. ماشین ظرفشویی رومیزی در ظرفیت‌های کم ۴ تا ۸ نفره طراحی و تولید می‌شود و برای خانواده‌های کم جمعیت انتخاب خوبی است. ماشین ظرفشویی‌های رومیزی کوچک هستند و امکان جابجایی دارند ولی توجه داشته باشید که قابلیت شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه‌ها به دلیل محدود بودن فضای داخلی دستگاه امکان پذیر نمی‌باشد. البته قیمت بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی نسبت به مدل‌های مبله و توکار کمتر است و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

بهترین ماشین ظرفشویی

تنوع مدل ماشین ظرفشویی در بازار به قدری بالا است که طبیعتا شما را در انتخاب و خرید بهترین ماشین ظرفشویی گیج خواهد کرد. به طور کلی ماشین ظرفشویی مناسب برای شما دستگاهی است که علاوه بر داشتن کیفیت خوب از لحاظ امکانات و ویژگی‌ها متناسب با خواسته‌های شما بوده و همچنین قیمت آن با توان مالی شما همخوانی داشته باشد. اگر بخواهیم ویژگی‌هایی که در بهترین ماشین ظرفشویی‌ها وجود دارد را ذکر کنیم شامل موارد زیر می‌شود:
1- ماشین ظرفشویی وسیله‌ای است که با آب و برق کار می‌کند و بهترین مدل‌ها در مصرف آب و برق صرفه جویی می‌کنند و یکی از گرید‌های انرژیA ، A، A+، A++ و A+++ را دارند.
2- ماشین ظرفشویی با مخزن ضد زنگ و استیل نسبت به مدل‌های پلاستیکی مقاومت بیشتری داشته و لکه‌گیری مناسب‌تر و راحت‌تری دارد. البته امروزه مدل‌های جدیدتری در بازار وجود دارند که مجهز به مخزن‌هایی با پلاستیک هیبریدی هستند.
3- ماشین ظرفشویی خوب و با کیفیت در هنگام کار کردن سروصدای زیادی ندارد و صدایشان آزاردهنده نیست.
3- قابلیت‌های مختلفی چون خشک‌کن حرارتی، قابلیت نویزگیری، مجهز به فیلتر، سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف، قفسه و سبدهای قابل تنظیم و اضافی در ماشین ظرفشویی‌های خوب گنجانده شده است. در این بخش برای آشنایی شما به معرفی چندین مدل که به عنوان پر فروش‌ترین و بهترین ماشین ظرفشویی ۲۰۲۰ و سال جاری شناخته شده‌اند پرداخته‌ایم:
بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

  • ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2560
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441S
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351S
  • ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513
  • ماشین ظرفشویی امرسان مدل EG04
  • ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
  • ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303
  • ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل  MDF-14304
بیشتر بخوانید:  برای تحصیل در کشور پیشرفته کانادا به چه شرایط و مدارکی نیاز است؟

بهترین ماشین ظرفشویی خارجی

  • ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M
  • ظرفشویی بوش مدل SHSM63W55N
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل SHP878ZD5N
  • ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90
  • ماشین ظرفشویی ال جی مدل B512
  • ماشین ظرفشویی توکار سامسونگ مدل D170
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل۵۰۷۰
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل۵۰۵۰
  • ماشین ظرفشویی آاگ مدل FFE83700PM

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان تر و مناسب‌تر از نمونه‌های مشابه خارجی است بنابراین اگر توان خرید بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ، بهترین ماشین ظرفشویی ال جی و دیگر برندهای خارجی را را ندارید بهتر است به سراغ خرید ماشین ظرفشویی از برندهای ایرانی معتبر بروید تا ضمن پرداخت هزینه کمتر از خدمات پس از فروش مناسب نیز برخوردار شوید.

قیمت ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد جهت خرید ماشین ظرفشویی است. در سل تنوع بالایی از مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی از برندهای معتبر سراسر دنیا با تضمین کیفیت به فروش می‌رسد.
همچنین قیمت ماشین ظرفشویی کندی، قیمت ماشین ظرفشویی دوو، قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما، قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا، قیمت ظرفشویی امرسان، قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی و دیگر برندها در فروشگاه اینترنتی سل بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید ماشین‌ظرفشویی دلخواه خود را با قیمتی مناسب‌تر از فروشگاه‌های آنلاین و مکان‌های فیزیکی خریداری کرده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

قیمت ظرفشویی نسبتاً بالا است و جزو کارهای گران قیمت محسوب می‌شود که بسیاری از خانواده‌ها به دلیل قدرت خرید پایین توان خرید نقدی آن را ندارند. خوشبختانه فروشگاه‌های بسیاری هستند که در زمینه فروش اقساطی ماشین ظرفشویی بوش در تهران، فروش اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک، فروش اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی در شیراز و ماشین ظرفشویی از برندهای گوناگون در نقاط مختلف ایران فعالیت دارند. ولی ممکن است در تمامی این مکان‌ها تنوع مدل به قدری بالا نباشد که مشتریان را راضی کند و یا شرایط سختی را جهت خرید قسطی در نظر گرفته باشند.
فروشگاه اینترنتی سل یکی از مکان‌هایی است که خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو، مجیک، اسنوا، جی پلاس، سامسونگ و دیگر برندها را با بهترین شرایط فراهم کرده است. همچنین این فروشگاه با توجه به شرایط مختلف افراد جامعه روش‌های متنوعی را جهت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی در نظر گرفته است که شامل خرید اقساطی بازنشستگان، خرید اقساطی با چک، خرید اقساطی با فیش حقوقی و غیره می‌شود.
شما عزیزان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل و تماس با کارشناسان فروش آن می‌توانید اطلاعات دقیق و کامل‌تری در رابطه با قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، شرایط و نحوه فروش اقساطی ماشین ظرفشویی دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …