راهنمای انتخاب جعبه فست فود

راهنمای انتخاب جعبه فست فود

سرو سالن دارید یا بیرون‌بر؟ داخل منو چه محصولاتی دارید؟ با توجه به این موارد باید نوع بسته بندی فست فود را انتخاب کنید و از نیازهایتان چک لیستی تهیه کنید.

لازم است برای انتخاب نوع بسته بندی فست فود چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

هنگام سفارش جعبه‌های فست فود حتما به محصولی که ارائه می‌دهید توجه کنید؛ اگر محصول خاصی دارید به بسته بندی شکیل‌ نیاز دارید تا کسب و کارتان را تبلیغ کند. برای اینکه بتوانید محصولی مطابق آنچه نیازتان است خریداری کنید، لازم است نکاتی را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. اگر قصد خرید بسته بندی فست فود را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با مواردی که در خرید شما تاثیر زیادی دارد آشنا شوید.

یک بسته‌ بندی فست فود با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی که بسته بندی فست فود باید داشته باشد، استفاده از مواد و متریال مناسب است.

یک بسته بندی با کیفیت طعم غذا را تغییر نمی‌دهد، متناسب با وزن محصول است، بعد از بخار کردن به غذا رنگ نمی‌دهد و به سادگی پاره نمی‌شود. نکته دیگر در بسته بندی فست فود، بسته بندی زیبا و خلاقانه است.

تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 3 یا 4 ثانیه از وقت خریداران مواد غذایی، صرف توجه به بسته بندی محصول می‌شود. این بسته بندی هر چقدر جذاب‌تر باشد، انگیزه بیشتری را در خریداران ایجاد می‌کند.

بسیاری از سفارش‌ها از طریق پیک به دست مشتری می‌رسد؛

بنابراین بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که غذای داخل آن بر اثر تکان‌های ناشی از حمل و نقل تغییر شکل ندهد.

یک بسته بندی مناسب علاوه بر محافظت از غذا، بهداشت آن را در برابر آلودگی‌های محیطی تضمین می‌کند و در کنار کیفیت مطلوب غذا، باعث تضمین سفارش‌های بعدی می‌شود.

بیشتر بخوانید:  بهترین قرص‌های گیاهی لاغری (کامل‌ترین لیست)

برای بسته بندی فست فود از چه مقوایی استفاده می‌شود؟

در صنعت فست فود و رستوران استفاده از مقواهای بهداشتی بسیار اهمیت دارد.

بنابراین مقوای ایفلوت بهداشتی و دوبلکس بهداشتی برای جعبه پیتزا، مقوای ایندربرد برای سایر جعبه‌ها، کاغذ کرافت و تحریر برای بسته بندی‌های کاغذی و کاغذ کرافت و گلاسه برای بروشورها و منوهای رستوران استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه چه نوع کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ آن نیز متفاوت است.

چاپ فلکسو برای جعبه‌های ایفلوت و چاپ افست برای سایر جعبه‌ها کاربرد دارد.

چرا انقدر روی بسته بندی فست فود مناسب تاکید داریم؟

لذت خوردن یک غذای گرم برای همه لذت بخش است. فراموش نکنید که بسته بندی فست فود از عوامل مهمی است که می‌تواند دلیل اصلی موفقیتتان در بین مشتریان و رقبا باشد.

ترجیح ما هنگام سفارش غذا انتخاب فست فودی است که همیشه غذایی گرم و تازه به ما تحویل دهد.

ممکن است چندین بار هم پیش آمده باشد که با غذایی سرد و خمیر شده مواجه شده باشیم!

قطعا بعد از مواجه شدن با چنین غذایی پس از به خاطر سپردن نام آن مجموعه، دیگر خیال سفارش دوباره از آنجا را نخواهیم کرد.

بنابراین آن مجموعه شانس سفارش مجدد از جانب ما را از دست می‌دهد؛ چرا که هیچکس حاضر نیست در قبال هزینه‌ای که پرداخت کرده، غذایی سرد و خمیر شده تحویل بگیرد!

سرد و خمیر شدن غذا، بوی نامطبوع جعبه و یا مرطوب شدن جعبه بسته بندی، همه از مواردی است که به دلیل بسته بندی نامناسب رخ می‎دهد.

بسته بندی با کیفیت فست فود موضوع بسیار مهمی است که اگر در انتخاب آن دقت نشود، کیفیت غذا و مجموعه‌تان را زیر سوال می‌برد.

بیشتر بخوانید:  هرآنچه باید از شغل گچ کاری بدانید

بسته بندی محصول نقشی اساسی در جذب و به خصوص حفظ مشتریان دارد.

بسته‌بندی فست فود شامل محصولات زیر است:

  1. جعبه پیتزا: جعبه پیتزا انواع زیادی دارد. هنگام خرید جعبه پیتزا به موارد زیر توجه داشته باشید.
  • مدل‌های جعبه پیتزا
  • ابعاد جعبه پیتزا
  • قیمت جعبه پیتزا
  • جنس مقوای جعبه پیتزا
  • چاپ جعبه پیتزا
  • پروسه ساخت جعبه پیتزا
  • فضای انبار مورد نیاز
  1. جعبه برگر: از متنوع‌ترین جعبه‌های فست فود و رستوران می‌توان به جعبه‌های برگر اشاره کرد.
  2. جعبه ساندویچ: ساندویچ یکی از اصلی‌ترین محصولات در بسته بندی فست‌فود است که بخش عظیمی از فروش را به خود اختصاص می‌دهد و تنوع بسیار بالایی دارد.
  3. جعبه سیب زمینی: برای سفارش جعبه سیب زمینی ابعاد و سایز جعبه اهمیت بسیاری دارد؛ باید بتوانید حجم مناسبی از سیب زمینی سفارش داده شده را داخل جعبه قرار دهید.

جعبه سیب زمینی مدل‌های مختلفی دارد به‌همین دلیل در انتخاب جعبه آن باید دقت کنید.

  1. جعبه سوخاری: بسته بندی سوخاری یکی از چالش‌های مدیران فست فودی‌ها است؛ چرا که سوخاری باید تازه و کریسپی به دست مشتریان برسد و خمیر نشود. بنابراین دقت در بسته بندی سوخاری که غذا را با همان کیفیت اولیه به دست مشتری برساند، بسیار موضوع مهمی است.
  2. جعبه سالاد: بهداشتی بودن جعبه سالاد موضوع مهمی است. با استفاده از کاغذ ایندربرد یا سلفون کردن سطح داخلی جعبه، می‌توان استانداردهای بهداشتی را رعایت کرد.
  3. بسته بندی کورن داگ: برای کورن داگ‌ها نیاز به بسته بندی‌های مخصوصی است که در زیر به انواع آن‌ها اشاره کردیم.
  • پلیت کورن داگ
  • جعبه کورت داگ چندتایی
  • جعبه کورن داگ تکی
  1. بسته بندی کودک: وجه تمایز جعبه کودک نسبت به دیگر جعبه غذاها، به کار بردن طرح‌های کودکانه و جذاب و محصولات داخل آن است .
بیشتر بخوانید:  مراحل و مراقبت های ایمپلنت دندان

محصولات داخل بسته بندی غذای کودک می‌تواند چند تکه اسباب بازی یا یک خوراکی خوشگل و شیرین باشد که کودک را به خوردن غذا ترغیب کند.

  1. بسته بندی کمبو فست فود: در این بسته‌بندی، چندین غذا به صورت پکیج ارائه می‌شوند. مثلا یک پیش غذا یا چند غذا به همراه سیب زمینی و نوشیدنی در کنار هم قرار می‌گیرند.
  2. بسته بندی پاستا: اگر قصد برندسازی دارید، به جای استفاده از ظروف آلومینیومی بهتر است از بسته بندی‌های مخصوص پاستا استفاده کنید.

بهترین بسته بندی فست فود کدام است؟

بسته بندی باید دارای ظاهری جذاب و خلاقانه و رنگ بندی اشتها آور باشد و قابلیت حمل آسانی داشته باشد.

جعبه بسته بندی فست فود باید طرحی منحصر به فرد داشته باشد و اطلاعات تماس رستوران روی آن درج شده باشد. بسته بندی با کیفیت و زیبا میزان فروش شما را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد.

خرید اینترنتی بسته بندی فست فود ایرانیان پک

شما می‌توانید به‌صورت آنلاین (فرم ثبت سفارش، چت آنلاین سایت، واتساپ، تماس مستقیم با شرکت)

و حضوری (در دفتر شرکت و جلسه حضوری با کارشناسان و دیدن نمونه‌کارهای طراحی شده ایرانیان پک) سفارش طراحی و تولید بسته بندی فست فود خود را ثبت کنید.

چاپ و بسته بندی ایرانیان پک تجربه همکاری با بیش از 2000 برند موفق را داراست و مفتخر است تا انواع بسته بندی مجموعه شما را با طرح اختصاصی طراحی و تولید کند.

تخصص ما طراحی و تولید تمامی بسته بندی‌های مصرفی فست فود و رستوران‌ها است. با مشاهده نمونه کارهای انواع جعبه فست فود می‌توانید برای ثبت سفارش محصول مورد نظرتان همه روزه با ما تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …