بهترین دکتر لیفت شکم غرب تهران

تناسب اندام همواره یکی از دغدغه‌های بشر بوده که هم زیبایی و هم سلامت او را تضمین می‌کرده است. به همین دلیل افراد همیشه به دنبال روش‌های مختلف برای رسیدن به وزن و اندام مورد نظر خود هستند. مخصوصاً صاف و خوش‌فرم بودن شکم برای بسیاری افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. روش‌هایی مانند ورزش کردن، رژیم غذایی مناسب، لیفت پوست شکم، لیپوساکشن و… از جمله مواردی است که افراد به آن فکر می‌کنند. بهترین پزشکان این زمینه با دارا بودن تخصص و تجربه، به بیماران اطمینان می‌دهند که جراحی به بهترین شکل انجام می‌شود و نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد. به انتخاب بهترین دکتر لیفت شکم غرب تهران توجه کنید تا تجربه جراحی شما به یک ماجراجویی موفق و نقطه عطفی در زندگی‌تان تبدیل شود.

جراحی لیفت شکم چیست؟

داشتن شکمی صاف و به اصطلاح ورزشی، آرزوی افراد بسیاریست. اما انجام ورزش‌های سخت برای رسیدن به شکمی خوش‌فرم، بسیار زمان‌بر بوده و اگر اصولی صورت نپذیرد، گاه حتی با صدمات جدی همراه است. همچنین روش معروف دیگر برای لاغر شدن، یعنی رژیم غذایی، برای تمامی افراد امکان‌پذیر نیست و کاهش وزن افراطی در برخی از این رژیم‌ها با صدمات جدی ریزش مو و آسیب به کیفیت پوست همراه می‌شود.

پس از بارداری نیز، افتادگی شکم امری طبیعی‌ست و گاه بازگرداندن آن به حالت اول بسیار دشوار است. در عمل لیفت پوست شکم، جراح پوست شل شده را به سمت پایین کشیده و اضافه آن را برش داده و بر‌می‌دارد و ماهیچه‌ها با روش‌های بازگرداننده، در جای درست قرار می‌گیرند و شما به هیکل دلخواه خود می‌رسید. در نهایت بخیه‌های افقی در پایین شکم، در بالای ناحیه‌ی رویش موهای تناسلی انجام می‌شود و در پایان ناف در جایی جدید قرار می‌گیرد. همانطور که پیشتر گفتیم در عمل لیفت پوست شکم چون فقط پوست اضافه برداشته می‌شود، در کاهش وزن تأثیری ندارد.

برای کاهش وزن، عمل لیفت بهتر است با عمل لیپوساکشن همراه باشد. در واقع می‌توان گفت که این روش برای افرادی که از افتادگی پوست شکم خود رنج می‌برند، مناسب است. کسانی که مقدار زیادی وزن کم کرده‌اند (با ورزش و یا جراحی لیپوساکشن) و در نتیجه کاهش وزن زیاد، پوست شکمشان شل شده، مناسب است. خط بخیه افقی ناشی از این روش نیز کم‌رنگ و نامحسوس است. پس از انجام کشیدن پوست شکم میزان کمی عفونت، زخم، تورم و کبودی دیده می‌شود که به زودی رفع خواهد شد..

لیست بهترین پزشکان لیفت شکم در غرب تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/02/file.jpg

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

بیشتر بخوانید:  معرفی بروکر پاکت آپشن

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/dr-hamid-rezvani.homepage.jpg

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل ابدومینوپلاستی و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل پروتز سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه ابدومینوپلاستی در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/doctoralavi.jpg

تلفن تماس: 09306637141

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، پروتز سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: 989307530070

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک 32، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید ساعت مچی بعنوان هدیه

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر ابدومینوپلاستی غرب تهران

دکتر مناسب برای انجام عمل لیفت شکم

یکی از سوالاتی که ذهن متقاضیان عمل لیفت شکم را درگیر می‌کند، اینست که این جراحی را باید نزد چه کسی انجام داد؟ زیرا به دلیل استقبال زیاد از این جراحی، تبلیغات زیادی صورت گرفته و گاهی افرادی که در این زمینه تخصص ندارند، برای سودجویی، دست به این جراحی می‌زنند که در آینده عوارض بیشماری برای فرد بیمار خواهد داشت. شما نیز قطعاً برای انجام عمل جراحی و یا اقدامات درمانی مایل هستید نزد بهترین پزشک‌‌ها و متخصصان بروید. زیرا بعد از مراجعه به پزشک مورد اطمینان، نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت. پس باید برای انتخاب پزشک معالج بسیار دقت کنید. حتماً موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • در ابتدا پزشک باید تشخیص دهد که فرد برای این جراحی مناسب است یا نه؟ زیرا برخی از افراد شرایط لازم برای این جراحی را ندارند. ( به دلیل داشتن بیماری یا سن خاص)
  • پزشکی که این جراحی را انجام می‌دهد، باید جراح پلاستیک باشد یا حتماً بورد تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را داشته باشد.
  • پزشک باید در جلسه مشاوره‌ی پیش از عمل، اطلاعاتی درباره‌ی عوارض احتمالی لیفت شکم در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با آگاهی کامل تصمیم به انجام آن بگیرید.
  • حتماً نمونه‌های عمل قبل و بعد از جراحی بیماران سابق پزشک معالج خود را ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر پیکرتراشی غرب تهران

مزایای لیفت شکم

اگر بخواهیم نتایج مثبت حاصل از روند جراحی لیفت شکم را در لیستی قرار دهیم، می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • جوان‌سازی اندام
  • افزایش استحکام پوست شکم و سفت شدن آن
  • جذابتر و زیباتر نشان دادن خطوط شکم
  • صاف شدن شکم و از بین رفتن حالت افتادگی و شلی شکم
  • درمان پیری پوست
  • بهبود خطوط پوست شکم

تکنیک‌های قدیمی لیفت شکم بسیار ساده بودند و پیچیدگی‌های کمتری داشتند و تنها لایه‌های سطحی پوست را می‌کشیدند. اما روش‌های نوین ساختارهای زیرین یا SMAS ( سیستم عضلانی آپونوروتیک سطحی) را نیز کشیده اصطلاحاً لیفت می‌کنند. همانطور که می‌دانید با افزایش سن به تدریج پوست ما شل شده و قابلیت ارتجاعی آن نیز از بین می‌رود و در نتیجه چربی شکم و سایر ساختارهای شکمی نیز شل شده و دچار افتادگی می‌شود.

در روش‌های نوین لیفت شکم، جراحان قبل از کشیدن لایه‌ی سطحی پوست، نخست این ساختارهای زیرین را بازآرایی کرده و پیکربندی آن‌ها را جوان‌تر کرده و خطوط را از بین می‌برد. این مسئله سبب می‌گردد که تنش کمتری برای پوست به وجود بیاید و نتایج لیفت شکم ماندگارتر شود. لذا یکی از مزایای لیفت شکم مدرن، بازیابی و جوان‌سازی پیکربندی ماهیچه‌های شکم و چربی‌های شکم و همچنین بافت‌های پیوندی است. با استفاده از تکنیک‌های جدید لیفت شکم دیگر شاهد نتایج و خطوط شکم غیرطبیعی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید:  آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ

از دیگر فواید این روش می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • افزایش اعتماد به نفس در افراد
  • این جراحی در کوتاه ترین زمان نتایج مثبت قابل توجهی را در پی دارد.
  • روشی بدون خطر و ایمن برای حذف افتادگی شکم است.
  • دوره نقاهت کوتاه
  • بدون محدودیت سنی
  • بدون عارضه های خطرناک و آسیب زا
  • عوارض لیفت شکم

در ابتدا باید بگوییم که عمل لیفت شکم نیز مانند هر عمل جراحی دیگری، عوارضی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

* واکنش‌های موقت بیهوشی

در ابتدا باید بگوییم که عمل لیفت شکم نیز مانند هر عمل جراحی دیگری، عوارضی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

* درد

جراحی لیفت شکم یک عمل بزرگ است و احساس درد و حساس شدن بعد از عمل یک مسئله‌ی طبیعی محسوب می‌شود. در حالت کلی باید بگوییم که درد‌های بعد از عمل بسیار مختصرند و اگر درد شدید یا افزایش درد غیرطبیعی حس کردید، حتماً باید سریع به پزشک مراجعه کنید.

* کبودی

بیشتر افرادی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند، بعد از عمل مقداری کبودی در ناحیه مورد نظر خواهند داشت. این عوارض اغالب پس از چند هفته برطرف خواهند شد اما اگر کبودی بعد از دو هفته به صورت کامل از بین نرفته باشد، می‌توان از آرایش کردن برای پنهان نمودن آن استفاده کرد و البته پیش از آن باید از پزشک معالج خود مشورت بگیرید.

* ورم

در اغلب موارد ورم با کبودی همراه است و عموماً هم دارای الگوی مشابهی است که در چند هفته اول بعد از عمل لیفت برطرف خواهد شد. ولی با همه این تفاسیر در صورتی که ورم شدید باشد و ناگهان پیدا شود و با قرمزی و رنگ پریدگی پوست همراه باشد، در این شرایط باید سریع پزشک را در جریان امر گذاشت. همچنین پس از انجام عمل، مایعاتی در زیر پوست برخی از بیماران جمع می‌شود که ممکن است حین عمل به وجود آمده باشد

* اسکار(اثر زخم)

باید بگوییم که معمولاً اثر زخم‌ها قابل مشاهده نیستند ولی باید توجه شود که امکان بدتر شدن اثرات قبل از بهبودی کامل وجود دارد. همچنین امکان دارد در مراحل اولیه بهبودی، آثار جدیدی دیده شوند. علاوه بر این‌ها، امکان دارد جای زخم‌ها عفونت کند و بیمار را با وضعیت سخت‌تری مواجه نماید. البته در بیشتر مواردی که از این روش استفاده می‌کنند، عفونت مختصر معمولاً رخ می‌دهد و جای نگرانی نیست. با این حال اگر شما لیفت شکم خود را با استفاده از لیزر انجام داده‌اید، جای هیچ نگرانی نیست، زیرا همانطور که می‌دانید در این روش زخمی به وجود نمی‌آید که عفونت کند.

* جابجایی ناف

یکی از عوارضی که ممکن است متوجه بیماران شود، جابجا قرار گرفتن ناف است که این یکی از عواقب معمول این عمل محسوب می‌شود که بیماران پس از انجام آن به این موضوع پی می‌برند.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیپوماتیک غرب تهران

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

انواع نان رژیمی را بشناسید

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای مصرف خوراکی‌های سالم‌تر در برنامه رژیم غذایی خود هستیم. یکی …