راهنمای بازدید از موزه آینده دبی و اطلاعات کامل درباره داخل موزه زمان دبی

شهر دبی که یکی از بی نظیرترین پایتخت های گردشگری محسوب می شود، در چندین سال گذشته دست به سرمایه گذرای های وسیعی جهت جذب گردشگر کرده است که در این میان موزه آینده دبی خوش درخشیده است. موزه آینده دبی، معروف به انگشتر دبی یا موزه زمان دبی از پیچیده ترین و شگفت انگیزترین سازه های جهان است که در هفت طبقه متفاوت ساخته شده وبازدید از آن خالی از لطف نمی باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن آشنایی با این موزه فوق العاده زیبا، با نحوه تهیه بلیط موزه آینده با مناسب ترین قیمت آشنا شوید.

معماری بی نظیر موزه آینده دبی

پیش از هر چیز قصد داریم نگاهی به معماری خارق العاده موزه آینده دبی بزنیم. این موزه با مساحتی بیش از 30 هزار متر و ارتفاع 77 متر و با الهام از گذشته و نگاه به آینده، تبدیل به یکی از منحصر به فردترین سازه های جهان شده است. روی پنجره های این ساختمان به صورت خلاقانه ای با خط نستعلیق، نقل قول هایی از آل مکتوم حک شده است که زیبایی این بنا را دو چندان کرده است. شاید نگاه کردن به فضای بیرون این موزه، تداعی کننده انگشتری بسیار بزرگ یا یک چشم باشد. طراحی بی نظیر این سازه، سبب شده است که هر گردشگری را به خود جذب کند و آن ها را ترغیب به بازدید از درون آن کند. قطعا در چنین بنا و فضای بیرونی، باید انتظار معماری شگفت انگیزی را در درون آن داشت. لازم به ذکر است که ساخت نمای بیرونی موزه آینده دبی، به کمک ربات ها صورت گرفته و نصب آن حدود 18 ماه به طول انجامید. طراحی این بنا به گونه ای است که با محیط زیست سازگار بوده و چیزی حدود 4 هزار مگا وات انرژی خورشیدی را تولید می کند.

بخش های تشکیل دهنده موزه آینده

شاید با این سوال مواجه شوید که هدف از ساخت موزه آینده چیست؟ در پاسخ باید گفت که این موزه با هدف ترویج توسعه فناوری در زمینه های مختلف می باشد. هر بخش از این موزه به طور هوشمندانه طراحی شده و از هدف خاصی پیروی می کند؛ به طور مثال تپه سبز این موزه نمایانگر ماندگاری و ریشه داشتن، قسمت بیضی آن نشان از آینده نانوشته و فضای خالی بیانگر ابتکار و نوآوری می باشد. این موزه در 7 طبقه ساخته شده است که 5 طبقه آن مهیای میزبانی از شما می باشد، اما 2 طبقه دیگر به امور اداری و بخش vip اختصاص داده شده است. به تصویر کشیدن زندگی آیندگان در این موزه، تجربه ای است که شما را به وجد آورده و همچنین شما را به تفکری عمیق وادار می کند.

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

نکته جالب توجه در خصوص این موزه این است که ابتدا شما را به طبقه پنجم انتقال داده و پس از بازدید از طبقه بالا، بازدید از طبقات پایین امکان پذیر می باشد. در ادامه این مطلب به شرح طبقات مختلف این موزه خواهیم پرداخت. پس از خواندن این متن قطعا بازدید از این موزه را در لیست تفریحات خود قرار خواهید داد که در این صورت به شما توصیه می کنیم، حتما پیش از سفر بلیط این موزه را رزرو نمایید تا علاوه بر تهیه بلیط با قیمت مناسب، نگرانی بابت شلوغی و تهیه به موقع بلیط نداشته باشید. بگذارید معرفی این موزه را از طبقه پنجم آن آغاز کنیم.

ایستگاه فضایی هوپ در طبقه پنجم

به طبقه پنجم موزه آینده دبی روید و به تماشای آینده جهان بنشینید. در این بخش به همراه یک راهنمای انسانی و یک آواتار مجازی وارد فضاپیما خواهید شد و به مشاهده وضعیت دبی در 5 سال آینده و همچنین فضا خواهید نشست و اطلاعات بی نظیری را در این باره کسب خواهید کرد. در این فضاپیما زمان و مکان را فراموش کرده و در آینده نامعلوم غرق خواهید شد.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

موسسه شفا در طبقه چهارم

به آن دسته از دوستانی که به حفظ محیط زیست و همچنین مباحث ژنتیک علاقه مندند، بازدید از این طبقه را توصیه می کنیم. در این بخش ضمن آشنایی گردشگران با چگونگی ایجاد آینده ای بهتر برای محیط زیست، با 2400 کد ژنتیکی از موجودات مختلف مواجه خواهند شد. پس به همراه راهنمای تور، سری به محیط زیست بزنید و تغییرات آب و هوایی زمین را بهتر درک کنید.

واحه، طبقه سوم

در بخش واحه وارد فضایی متفاوت خواهید شد که با به کارگیری حواس مختلف شما، میان جسم و ذهن، ارتباط برقرار خواهند کرد. امکان دریافت درمان های مختلف نیز در این طبقه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حرکت درمانی: آیا مایلید با یادگیری برخی از حرکات به جوان سازی ذهن و بدن خود کمک کنید؟ پس حتما حرکت درمانی در واحه را امتحان کنید.
  • احساس درمانی: در این بخش پس از قرار دادن دست خود روی یک صفحه ارتعاشی، امواج مغناطیسی را دریافت خواهید کرد که یک روش درمانی می باشد.
  • ارتباط درمانی: ارتباط درمانی همان بخشی است که به شما در برقراری ارتباط با سایر افراد کمک خواهد کرد. بدین ترتیب به همراه 6 نفر دیگر به دور یک میز جمع خواهید شد و به معاشرت با یکدیگر خواهید پرداخت.
  • زمین درمانی: اگر می خواهید به فرکانس های خاصی دسترسی یابید، از زمین درمانی کمک گرفته و آماده شنیدن صداهای ویژه ای باشید.
  • مرکز مدیتیشن: به شما توصیه می کنم این بخش فوق العاده را از دست ندهید تا پس از دراز کشیدن، ارتعاشاتی را دریافت کنید و به آرامش فوق العاده ای دست یابید.

آینده در زمان حال در طبقه دوم

اگر می خواهید تکنولوژی های در حال تغییر را مشاهده کنید، به طبقه دوم این موزه رفته و با انواع جت های الکترونیکی، وسایل حمل و نقل برقی و … آشنا شوید. بی شک با مشاهده تکنولوژی های موجود در این طبقه به وجد خواهید آمد. همچنین امکان تماشای نماهای زیبا از عرشه این طبقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های پرندگان

قهرمانان آینده در طبقه اول

این بخش از موزه، مهیای میزبانی از کودکان شما می باشد. اگر فکر می کنید که سایر طبقات برای کودکان زیر 10 سال شما جذابیتی ندارد، فرزندانتان را در طبقه اول بگذارید تا به اکتشافات مختلف بپردازید و خلاقیت های خود را شکوفا کنند. آیا تصمیم خود در رابطه با بازدید از این موزه را گرفته اید؟ پس انتهای این مطلب را از دست ندهید.

موزه آینده دبی کجاست؟

برای بازدید از موزه آینده دبی که در حاشیه اتوبان شیخ زاید واقع شده است، می توانید از تاکسی، مترو و ماشین شخصی استفاده کنید. البته از آن جایی که مکان های پارک خودرو محدود است، بهتر است که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. بهترین راه برای رفتن به موزه، خط قرمز مترو می باشد.

تهیه بلیط موزه آینده دبی

اگر می خواهید از یکی از متفاوت ترین جاذبه های دبی بازدید کنید و به دنبال کاهش هزینه های سفر خود هستید، به شما توصیه می کنیم که پیش از سفر بلیط این موزه را از سایت https://dubaidiscount.ir/ با مناسب ترین قیمت و تخفیفات عالی تهیه کنید. سایت دبی دیسکانت، سایتی معتبر و ایرانی بوده که با هدف آسان نمودن مسیر سفر شما و کاهش دغدغه و هزینه سفر، خدمات بی نظیری را به گردشگران ارائه می دهد. پس شما عزیزان می توانید با تهیه بلیط های تخفیف دار مراکز تفریحی دبی از این سایت از جاذبه های گردشگری بیشتری در دبی بازدید کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …