مدیرعامل شیک شلف از انواع قفسه انباری و قفسه طوسی می گوید | کاربرد استند نان و استند حبوبات از زبان شفیعی

قفسه بندی انباری ها و فروشگاه ها جزو خدماتی است که تقاضای آن از زمان های دور زیاد بوده است. با توجه به حیطه فعالیت و ابعاد محیط، کارشناسان تجهیزات فروشگاهی می توانند نوع قفسه بندی و ابعاد آن را تعیین کنند. مصاحبه ای که در ادامه می خوانید با آقای شفیعی مدیرعامل شیک شلف (فعال در زمینه ارائه تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی) حول همین موضوع صورت گرفته است.

– جناب شفیعی به عنوان سوال اول لطفا نوعی قفسه را به خوانندگان ما معرفی کنید که عمومیت بیشتری داشته و می توان در موقعیت ها و مکان های مختلف از آن استفاده کرد.

ابتدا اجازه دهید خدمت تان عرض کنم یکی از فاکتورهایی که از آن برای تعیین عمومی بودن یا تخصصی بودن قفسه ها استفاده می شود، وزنی است که قفسه می تواند تحمل کند. وقتی می گوییم قفسه راک انباری نوعی قفسه تخصصی است مقصود آن است که چون این قفسه ذاتا برای نگهداری ابزارآلات فوق سنگین ساخته شده، پس مخصوصا و به طور تخصصی از آن در انبار کارخانجات صنعتی استفاده می شود.

قفسه طوسی و قفسه فلزی را می توانم به عنوان قفسه هایی نام ببرم که عمومیت بالاتری داشته و به دلیل ویژگی هایی که دارند، انعطاف پذیری قابل توجهی را ارائه داده و می توان از آن ها در موقعیت های مختلف استفاده کرد. برای مثال قفسه طوسی که در مدل های قفسه طوسی انباری، قفسه طوسی پیچ و مهره ای و قفسه طوسی مشبک تولید می شود جزو پرکاربردترین انواع قفسه است که مطمئنا همه ما به وفور آن ها را در اماکنی مانند داروخانه ها، انباری های غیر صنعتی، کتابخانه ها و … رویت کرده ایم. قفسه طوسی انباری می تواند وسایل سبک تا متوسط را تحمل کند.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

– در پاسخ به سوال قبلی در مورد قفسه بندی انباری نیز صحبت کردید. ممنون می شوم اگر جزئی تر به انواع قفسه انباری بپردازید.

از آنجا که انباری مکان های مختلف نه از لحاظ اندازه و فضا با هم برابرند و نه قرار است وسایل مشابه یکدیگر را جای دهند پس قفسه بندی مناسب هر انباری با انباری دیگر متفاوت است. با این حال اجازه دهید قبل از معرفی انواع قفسه انباری این طور بگویم که قفسه بندی انباری در هر شرایطی لازم است و باعث می شود فضای انباری نظم و ترتیب بیشتری پیدا کرده و حتی فضای در دسترس بیشتر شود.

انواع قفسه انباری شامل قفسه انباری پیچ و مهره ای، قفسه انباری مشبک و قفسه انباری راک با توجه به وسایلی که قرار است روی آن قرار بگیرند وظیفه خود که نظم دهی به انباری است را به خوبی انجام می دهند. در قفسه بندی انباری با دو نوع سناریو مواجه ایم: انباری هایی که قرار است وسایل سبک تا متوسط را جای دهند و انباری هایی که عمدتا شامل وسایلی اند که وزن آن ها در برخی موارد تا 2000 کیلوگرم نیز می رسند. کارخانجات صنعتی بزرگ و کوچک زیادی تاکنون به شیک شلف برای دریافت خدمات قفسه بندی انباری مراجعه کرده اند و پس از نصب و راه اندازی قفسه بندی رضایت خود را از هزینه کرد قفسه اعلام داشته اند. این دست کارخانجات لازم است تا انباری های خود را با قفسه راک قفسه بندی کنند و ماشین آلات سنگین و محصولات خود را با نظم و ترتیب در کنار یکدیگر قرار دهند. قفسه راک انباری در دو مدل سنگین و نیمه سنگین توسط شیک شلف تولید می شود.

بیشتر بخوانید:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

– لطفا در مورد انواع استند و به طور ویژه تر استند نان و استند حبوبات توضیح دهید.

استند وسیله ای است به کمک آن می توان وسایل یک فروشگاه را به نحوی متمایز به نمایش گذاشت و توجه بیشتری را به آن محصولات معطوف کرد. استندها برای فروشگاه های مختلفی در انواع مختلفی مانند استند نان و استند حبوبات و استند چیپس و پفک و … تولید می شود.

استند نان یکی از انواع استند است که از آن برای دسته بندی مرتب و منظم انواع نان استفاده می شود. استند نان امروزه تنها نقش نظم دهنده را ندارد و با دیزاین های متفاوتی که عرضه می شود می تواند هماهنگی کامل با دیگر اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون فروشگاه داشته باشد. استند نان ( استند نان باگت ، استند نان فانتری ، خرید استند نان ) جزو پرفروش ترین استندهای شیک شلف است که در طرح ها و ابعاد متفاوت تولید می شود.

یکی دیگر از انواع استند، استند حبوبات است که استفاده از آن به خصوص در این روزهای کرونایی که ارزش سلامتی و دوری از بیماری ها و آلودگی ها از هر زمان دیگری مشخص تر شده است توصیه می شود. با استفاده از استند حبوبات ( خرید استند حبوبات ، قیمت استند حبوبات ) می توان حبوبات را در برابر آلودگی ها و گرد و خاک ایمن نگه داشت و مزیت های دیگری نیز بدست آورد. استند حبوبات وسیله ای است که روی آن محفظه هایی شیشه ای یا پلاستیکی به شکل های هندسی زیبا قرار گرفته است. با خرید استند حبوبات علاوه بر داشتن حبوبات سالم، دکوراسیون مغازه را نیز می توان بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید:  بهترین کلینیک ترک الکل در تهران

-ممنون از توضیحات جامع و کاربردی شما جناب شفیعی. لطفا در مورد مجموعه شیک شلف و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیز توضیح دهید.

مجموعه تجهیزات فروشگاهی شیک شلف ( ارائه کننده قفسه طوسی ، قفسه انباری ، استند نان و استند حبوبات ) با هدف ارائه باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی نظیر انواع قفسه بندی انباری و مشبک، سبد و چرخ خرید و راهبند در سال 1388 تاسیس شد و تاکنون توانسته خود را به عنوان یکی از بااعتبارترین برندهای مربوط به تجهیزات فروشگاهی مطرح کند. محصولات تولید شده در شیک همگی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و مراحل ساخت آن مطابق با آخرین استانداردهای جهانی پیش می رود.

یکی از خدماتی که در شیک شلف ارائه می شود، مشاوره طراحی و اجرا قفسه بندی ها می باشد. در صورتی که در مورد ابعاد قفسه مورد نظر خود اطمینان ندارید، می توانید از کارشناسان فنی شیک شلف کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.«آن

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …