مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

لباس مردانه و زنانه از اساسی‌ترین نیاز‌های تکمیل استایل اجتماعی افراد است. انتخاب مناسب پوشاک برای افراد می‌تواند زمینه‌ساز ارتقاء موقعیت آن‌ها و کسب موفقیت‌های اجتماعی باشد.

بر این اساس برند‌های معتبر عرضه‌کننده لباس زنانه، با طراحی قوی و دوخت مناسب این البسه در خدمت مشتریان هستند. در این راستا تولیدکنندگان نیز با توجه به تنوع سلیقه‌های مختلف و سایز‌بندی‌های متنوع اقدام به دوخت و ارائه این محصولات می‌نمایند.

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید تا دانستنی‌های مورد نیاز برای انتخاب لباس مجلسی مناسب برای افراد لاغر را با شما به اشتراک بگذاریم.

لباس مردانه و زنانه: آمیزه تنوع، کیفیت و زیبایی!

این روز‌ها اغلب افراد اهمیت زیادی به لباس و ظاهر خود داده و سعی می‌کنند در مکان‌های مختلف لباس مناسب آن فضا را بپوشند. چرا که می‌دانند لباسی که بر تن می‌کنند تاثیر زیادی در نگاه و طرز برخورد اطرافیان با آن‌ها دارد.

بنابراین سعی می‌کنند پوشش آن‌ها علاوه بر تناسب با نوع مجلس، انتخاب مناسبی برای اندام آن‌ها نیز باشد. در گذشته افرادی که وزن آن‌ها بسیار بالا یا پایین بود، امکان انتخاب محدودتری در نوع پوشاک خود داشتند. اما امروزه طراحان دوره‌دیده و خلاق، الگو‌های متنوعی برای لباس مردانه و زنانه طراحی می‌کنند. انتخاب الگو و طرح مناسب موجب رفع نقص اندام‌های مختلف شده و اندام افراد لاغر را به سایز‌های ایده‌آل و همه‌پسند، نزدیک‌تر می‌کند.

این روز‌ها شاهد تنوع بالایی در لباس‌ مردانه و زنانه خصوصا در نمونه‌های لباس مجلسی زنانه هستیم و این امر موجب سهولت خرید متقاضیان این سبک از لباس شده است. خوشبختانه اغلب تولیدی‌های لباس با به‌کارگیری تکنیک‌های روز دنیا، می‌توانند با کم‌ترین هزینه زیباترین لباس‌های مجلسی را با کیفیت عالی روانه بازار کنند. تنوع لباس مجلسی به لطف دسترسی به مدل‌های متنوع آن در سراسر دنیا، دست طراحان را برای ارائه بهترین نمونه‌ها باز کرده است. از مهم‌ترین مزایای این تنوع، امکان انتخاب لباس مناسب با استایل افراد است به‌طوری که هر فرد می‌تواند با توجه به شکل بدن خود، بهترین مورد را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

انتخاب لباس مناسب با فرم بدن، اولین موردی است که هنگام خرید لباس مردانه و زنانه باید در نظر گرفته شود. هوشمندانه‌ترین انتخاب می‌تواند اندام ما را ایده‌آل و متناسب‌تر از آنچه که هست نشان دهد.

گرچه بسیاری از افراد سعی می‌کنند لباسی بر تن کنند که لاغرتر به‌نظر برسند، اما این ترفند برای افرادی که اندام بسیار ظریفی دارند مناسب نبوده و موجب لاغری بیش از اندازه آن‌ها خواهد شد. بنابراین بهترین طرح لباس مردانه و زنانه مدلی است که ما را به تناسب اندام نزدیک‌تر کند.

در ادامه مقاله به معرفی لباس مناسب برای خانم‌ها و آقایان لاغراندام می‌پردازیم. با ما همراه باشید…

لباس مناسب آقایان در مجالس رسمی چیست؟

این روز‌ها اغلب آقایان تمایل دارند، استایل خود را به شکل افراد ورزشکار با شانه‌های پر و اندامی حجیم نزدیک کنند. علاوه بر تغییر سبک زندگی، تغذیه و انجام حرکات ورزشی، پوشش مناسب نیز می‌تواند ما را به این هدف نزدیک کند. با رعایت برخی نکات ریز و بکارگیری ترفند‌هایی ساده می‌توان ظاهری شیک و اندامی ایده‌آل داشت.

قبل از هر چیز اندازه بودن سایز لباس اهمیت زیادی در نمای زیبای آن بر تن دارد. برخی افراد تصور می‌کنند اگر از لباس‌های گشاد و بزرگ‌تر از سایز استفاده کنند، چاق‌تر نشان داده می‌شوند. اما پوشیدن این لباس‌ها اشتباه بزرگی است که نه‌تنها موجب پرتر نشان دادن اندام نمی‌شود، که اغلب موجب تشدید نمای لاغری نیز می‌گردد. استفاده از پیراهن‌های جذب نیز موردی است که به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:  برای عشق زندگیتان، جشن تولد های خاص با تم تولد برگزار کنید!

اندازه بودن سرشانه و آستین‌های لباس از موارد مهمی است که باید در لباس مردانه و زنانه به آن توجه زیادی شود. در مجالس رسمی مناسب‌ترین لباس برای آقایان لاغر اندام، پوشیدن کت و شلوار است. کت‌های تک‌دکمه، سه دکمه و دوطرف دکمه برای این افراد گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل هستند.

علاوه بر نوع و برش لباس، رنگ پارچه نیز تاثیر زیادی در پرتر نشان دادن افراد لاغر دارد. کت‌شلوار‌هایی با رنگ کرم، آبی اقیانوسی و بژ می‌توانند گزینه مناسبی باشند. همچنین اگر به پارچه‌های چهارخانه علاقه‌مند هستید نیز می‌توانید از این نوع پارچه در استایل خود استفاده کنید.

اغلب آقایان لاغر اندام پاهای لاغری نیز دارند. به همین دلیل از پوشیدن شلوار‌های چسبان باید خودداری نمایند. برش‌های راسته که در قسمت بالا چسبیده به ران و در پایین و ناحیه مچ پا آزاد هستند، انتخابی مناسب و ایده‌آل برای این افراد است.

چه نوع لباس مجلسی بهترین گزینه برای خانم‌های لاغر اندام است؟

به طور کلی پوشیدن لباس‌های چین‌دار با برش‌های افقی، بهترین ترفند برای پرتر نشان دادن اندام است. لباس‌های مجلسی که دامن و یقه آن‌ها چین خورده باشد، موجب چاق‌تر نشان دادن اندام خانم‌های لاغر می‌شود.

اگر پایین‌تنه لاغری دارید، می‌توانید از دامن‌های چین‌دار یا کلوش در ترکیب لباس خود استفاده کنید. بعضی از مدل‌های دامن دوختی چندلایه دارند که بسیار جذاب بوده و پایین‌تنه را پر و خوش‌فرم‌ نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

علاوه بر برش و مدل لباس، طرح پارچه نیز در چاق‌تر نشان دادن اندام تاثیر زیادی دارد. پارچه‌های گلدار و شلوغ برای خانم‌های لاغر بسیار مناسب هستند. اگر به طرح‌های گرافیکی علاقه دارید نیز می‌توانید نمونه‌هایی را انتخاب کنید که در آن خطوط افقی نسبت به عمودی بیشتر باشد. هرچه طرح پارچه درشت‌تر باشد، اندام را پرتر نشان می‌دهد.

این روز‌ها بسیاری از خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از شلوار در ست لباس مجلسی خود دارند. شلوار‌های چسبان به هیچ عنوان مناسب این افراد نبوده و لاغری پاها را بیشتر کرده و توجه افراد را به آن‌ جلب می‌کند.

شلوار‌هایی که از ناحیه کمر چین یا پیلی دارند می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. هم‌چنین استفاده از رنگ‌های روشن در ترکیب لباس تاثیر زیادی در پرتر نشان دادن اندام دارد.

و در پایان…

همه ما به دنبال داشتن اندامی ایده‌آل و متناسب هستیم. رسیدن به وزن نرمال با شیوه‌های مختلف از جمله رژیم غذایی و ورزش تا حدودی امکان‌پذیر است. اما استایل کلی بدن به‌راحتی قابل تغییر نیست. به همین دلیل اغلب افراد سعی می‌کنند با انتخاب لباس‌های مناسب، سایز خود را متناسب نشان دهند.

منبع: بانی مد

این کار برای افراد لاغر نسبت به افرادی که دارای اضافه‌وزن هستند آسان‌تر است. این روز‌ها که دوخت و برش لباس‌ها کاملا علمی و با اندازه‌گیری‌های دقیق انجام می‌شود، خرید لباس مردانه و زنانه مناسب به‌راحتی امکان‌پذیر است.

توصیه ما به شما مشاهده مدل‌های جدید از طریق فضای مجازی و انتخاب بهترین نمونه است.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …