جزایر اسرار آمیز در سراسر جهان

جزیره ها، مکان هایی زیبا و معمولاً مملو از سرسبز هستند که برای تخلیه انرژی و ایجاد حس آرامش در خود، جزو مکان های خوبی می باشد. اما برخی از این جزایر، خصوصیات شگفت انگیزی دارند که باعث شده اند از آن ها به عنوان جزایر عجیب یا اسرار آمیز نام برده شود. با ما همراه باشید تا چندین جزیره اسرار آمیز و عجیب و غریب را برای شما معرفی نمائیم.

  • جزیره مار در برزیل

در کشور برزیل جزیره ای وجود دارد که در آن مارهایی زندگی می کنند که یک قطره از زهر این مارها می تواند باعث ذوب شدن بدن انسان شود. در این جزیره بیش از 4 هزار مار افعی طلایی زندگی می کند.

  • جزیره ایستر در کشور شیلی

دراین جزیره بیش از 850 مجسمه شکل عجیب و غریبی با وزن 14 تن و ارتفاع 4 متر وجود دارد و جالب است بدانید که افرادی که در گذشته آن ها را ساخته اند با ابزارهای خیلی ساده آن ها را تراش داده اند و هنوز مشخص نیست که چطور آن ها را جا به جا کرده اند.

  • جزیره ایزولا لا گایو لا در کشور ایتالیا

مردمانی که در این جزیره زندگی می کردند، دچار بدشانسی می شدند و یا خود کشی می کردند و یا در جوانی به شکل ناگهانی ایست قلبی می کردند. در واقع عده ای معتقدند این جزیره نفرین شده می باشد. در واقعاین جزیره متشکل از  2 جزیره می باشد که به واسطه یک پل آهنی به هم وصل شده اند. در این میان حتی افرادی هم دچار مشکلات روحی و روانی می شوند.

  • جزیره سقطرا در کشور یمن
بیشتر بخوانید:  صید عجیبی که به قلاب ماهیگیر آلمانی افتاد

این جزیره زیبا دارای ساختار بیولوژیکی خاصی می باشد طوری که در آن بالای 300 نوع گیاه و 27 خزنده و حتی 6 نوع گونه پرنده هم در حال زندگی می باشند.

  • جزیره سیبل

نام دیگر این جزیره قبرستان اقیانوس اطلس می باشد. زیرا در این جزیره حدود 485 کشتی به گل نشسته و از کار افتاده اطراف این جزیره را پوشانده است و حدود 445 اسب وحشی هم به داخل آن ها و در جزیره رفت و آمد دارند.

  • جزیره خرگوش در کشور ژاپن

در گذشته دراین جزیره سلاح های ساخته می شده است و البته کارخانه گازهای سمی هم در آن وجود داشته است که در آن زمان بر روی خرگوش تست هایی انجام می دادند. البته امروزه این جزیره خالی از زندگی انسانی است ولی هزاران خرگوش در آن زندگی می کند.

  • جزیره عروسک ها در کشور مکزیکو سیتی

طبق گفته شخصی در گذشته یک دختر بچه ای در داخل کانال های موجود در پشت جزیره غرق می شود. از آن زمان تا الان عروسک هایی با شکل های متفاوت و خراب شده دراین جزیره دیده می شود.

  • جزیره ولکان پوینت در کشور فیلیپین

جزیره ولکان پوینت یک جزیره ای می باشد که در داخل یک دریاچه واقع گشته که آن هم در یک جزیره قرار گرفته است و آن هم در داخل یک دریاچه می باشد که باز هم در یک جزیره خارجی دیگر واقع شده است که همه آنها در اقیانوس آرام جای گرفته اند. کمی گیج کننده است. ولی واقعیت دارد.

  • جزیره ایزو در کشور ژاپن

دراین جزیره به دلیل فعالیت های کوه های آتش فشان، گوگرد فراوانی در هوا وجود دارد که برای ورود به این جزیره لازم است حتماً ماسک بزنید.

  • جزیره رامری در برمه
بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین موجودات افسانه‌ای در قرون وسطی + تصاویر

در این جزیره عجیب و غریب کروکودیل های گرسنه ای زندگی می کنند که در گذشته حدود 450  سرباز ژاپنی را خورده اند.

  • جزیره پالمیرا

این جزیره با وجود زیبایی هایی منحصر به فردش نفرین شده می باشد. زیرا اتفاقات عجیب و غریب و وحشتناکی در آن روی داده است از جمله قتل، مرگ های ناگهانی ، حمله های دزدان دریایی.

  • جزیره کریسمس واقع در اقیانوس هند

این جزیره در کریسمس کشف شده است. در این جزیره بیش از 140 میلیون خرچنگ زندگی می کند که یک مسافتی را از طرف اقیانوس هند طی کردند البته دراین میان با خطراتی هم روبرو هستند. از جمله کم آبی، له شدن در زیر خودروهای سواری.

  • جزیره شناور دریاچه تیتیکاکا واقع در کشور پرو

این جزیره توسط انسان و به وسیله حصیرهایی ساخته شده اند که بر روی آب شناور می باشند مردمانی هم بر روی این جزیره های ساخته شده، زندگی می کنند.

  • زباله بزرگ در اقیانوس آرام

جزیره ای که با زباله های کل جهان ایجاد شده است و اندازه آن دو برابر قاره آمریکا می باشد . این جزیره به وسیله زباله هایی که در آب ریخته شده است و به هم رسیده اند ساخته شده است.

  • جزیره گربه در ژاپن

در این جزیره انسان های کمی زندگی می کند. اما تعداد گربه های آن بسیار بالاست .در گذشته برای از بین بردن موش ها، تعداد زیادی گربه را وارد این جزیره کردند که اکنون بر تعدادآن ها افزوده شده است و بیش از هزاران گربه در آن زندگی می کنند.

  • جزیره گوزن در نیویورک
بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

جزیره هزار گوزن یک جزیره قدیمی در نزدیکی خلیج الکساندریا در شهر نیویورک می باشد.

  • جزیره هاولند

یک جزیره مرجانی که در آن هیچ انسانی زندگی نمی کند. این جزیره در اقیانوس آرام مرکزی قرار گرفته است. آملیا ارهارت طی سفر خود به دور دنیا قرار بود به این جزیره هم بروند که متأسفانه نتوانست. در حال حاضر این جزیره در نظارت جدی می باشد.

  • جزیره هاشیما

این جزیره متروک در کشور ژاپن واقع شده است. در گذشته دراین جزیره انسان های بسیاری زندگی می کردند. ساختمان های این جزیره از جنس بتون می باشد این جزیره تا حدی ترسناک می باشد.

  • جزیره یوگلیا

جزیره ای واقع در کشور ایتالیا می باشد که بسیار کوچک است دراین جزیره در گذشته بیمارستان روانی وجود داشته که در آن بیماران را تخلیه می کردند و بعضی از آزمایشات عجیب و غریب را در آن انجام می دادند. اما امروزه در آن جزیره کسی زندگی نمی کند.

  • جزیره سنتینل شمالی

دراین جزیره قبیله ای به نام سنتلین زندگی می کنند که با ورود هر بازدیدکننده ای به آن حمله می کنند. به همین دلیل کسی به آن جزیره نمی رود.

بعضی از این جزایر و مکان ها وسوسه انگیز بوده تا به آن ها سفر کنیم تا از شگفتی های آن دیدن کنیم. اما در کنار آن نگرانی از اتفاقات غیرمنتظره ای وجود دارد که امکان دارد آرامش در سفر را تحت الشعاع خود قرار دهد.

در حال حاضر در برخی از کشورها برای این مکان های گردشگری، تورهایی هم وجود دارد که شما می توانید از این جزایر دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …