تبلیغات ارزان کالا و خدمات با چاپ کاتالوگ و پوستر

در جامعه کنونی کسب و کارهای زیادی در حیطه های مختلف فعالیت می کنند. این کسب و کارها با یکدیگر بر سر بدست آوردن مشتریان بیشتر به رقابت پرداخته و از هیچ تلاشی برای برتری و پیشی گرفتن از رقبای خود دریغ نکنند. تبلیغات موثر و کاربردی یکی از روش هایی است که در صورت اعمال صحیح، می تواند یک کسب و کار را نسبت به رقبا جلو بیندازد. یکی از انواع روش های تبلیغاتی، چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ، چاپ تراکت و چاپ لیبل می باشد که طی سالیان اخیر مورد توجه تعداد زیادی از صاحبان مشاغل قرار گرفته است.

چاپ کاتالوگ: روشی ارزان برای تبلیغات

دنیای دیجیتالی امروز شرایط را طوری رقم زده که درصد بالایی از افراد جامعه ترجیح می دهند اطلاعات به مختصرترین شکل ممکن و در کنار اشکال بصری و تصاویر به دستشان برسد. این قضیه سبب شده تا تقاضا برای چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ بالا رود.

با این اوصاف مهم است تا قبل از اقدام به چاپ کاتالوگ تبلیغاتی، از مفید و کاربردی بودن اطلاعات و تصاویر مندرج بر روی کاتالوگ اطمینان حاصل کرد. بهترین نوع کاتالوگ آن است که علاوه بر داشتن طراحی زیبا و اطلاعات سودمند، دارای کیفیت بالایی از نظر مواد اولیه به کار رفته در آن باشد؛ در چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ افست ، قیمت چاپ کاتالوگ ) معمولا از جنس کاغذ گلاسه استفاده می کنند. این نوع کاغذ علاوه بر زرق و برق و درخشانی بیشتر، از ماندگاری بالاتری نیز نسبت به کاغذ های معمولی برخوردار است.

به منظور اینکه تبلیغات از طریق کاتالوگ پربازده و ثمربخش باشد، لازم است تا علاوه بر درج محتوای سودمند و کاربردی، از طراحی های زیبا و خلاقانه در تزئین صفحات کاتالوگ استفاده شود. نوشتارها و توضیحات متنی باید واضح و گیرا باشند و از درازه گویی و بیان جزئیات غیر کاربردی اجتناب شود. همچنین لازم است تا نوشته ها با اندازه قلم مناسب چاپ شود تا تمام دریافت کنندگان کاتالوگ بتوانند بدون مشکل توضیحات را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

چاپ کاتالوگ بنا بر نیاز و خواسته مشتری در ابعاد و مدل های مختلفی انجام می شود. متداول ترین ابعادی که خدمات چاپ کاتالوگ در آن صورت می گیرد A4، A5، وزیری، خشتی، رحلی و … می باشد. به علاوه، کاتالوگ ها ممکن است در دو مدل عمودی یا افقی چاپ شوند.

چاپ لیبل

اقشار مختلف جامعه به طور روزانه کالاها و محصولات مختلفی را خریداری می کنند؛ رضایت مشتریان از کالای خریداری شده علاوه بر کیفیت آن، می تواند به عواملی مثل اطلاعات مندرج روی محصول نیز وابسته باشد.

در همین راستا تولیدکنندگان کالاهای مختلف با چاپ لیبل (طراحی لیبل و چاپ لیبل پشت چسب دار) می توانند علاوه بر قرار دادن لوگو و نام برند خود، شرایط صحیح استفاده از محصول و همچنین اطلاعات کلی مربوط به آن را به مصرف کننده یادآور شوند.

لیبل ها می توانند در ابعاد و اندازه های مختلفی چاپ شوند؛ با این حال تعیین این ابعاد باید با دقت فراوانی صورت گیرد تا بیشترین بازدهی حاصل شود. در تعیین اندازه ابعاد لیبل فضای مورد نیاز روی محصول، شکل هندسی و مواردی از این دست مورد توجه قرار می گیرند.

از آنجا که لیبل ها اغلب روی سطوح مختلف قرار می گیرند، به صورت پشت چسب دار چاپ می شوند. در چاپ لیبل از کاغذهایی مانند گلاسه براق و مات، شبرنگ و چسبدار شفاف استفاده می شود. برای این که لیبل ها دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشند، می توان آن ها را با روکش هایی از جنس ورنی، سلفون، یو وی و … پوشاند.

در صورتی که قصد دارید چاپ لیبل را انجام دهید، لازم است تا از طرح هایی استفاده کنید که اندازه آن ها با اندازه کلی لیبل در توازن باشد؛ همچنین اطلاعات و متون چاپ شده روی لیبل باید با اندازه قلم مناسب انجام شده باشند تا لیبل خوانایی مناسبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  تصاویر دیدنی از زیباترین شیرزال دنیا

چاپ تراکت: روش تبلیغاتی کم هزینه و پربازده

این روزها تاثیر تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ بر کسی پوشیده نیست و به تدریج کسب و کارهای بیشتری به جمع کسانی که از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند افزوده می شوند. با این حال برخی از مشاغل و دارندگان کسب و کارها اعتقاد دارند تبلیغات در بستر اینترنت به تنهایی کافی نبوده و لازم است علاوه بر بستر مجازی، به بستر حقیقی نیز اهمیت داده شود.

چاپ تراکت یکی از روش هایی است که باوجود کم هزینه بودن، بازدهی و تاثیر بسزایی دارد و می تواند موفقیت کسب و کارها را بالا ببرد.

تراکت تقریبا برای تمامی کسب و کارها کاربرد دارد و افراد تنها با چاپ تراکت و استخدام یک تراکت پخش کن می توانند به آسانی و بدون صرف هزینه های گزاف تبلیغات های روزنامه ای و تابلوهای تبلیغاتی به تبلیغ کالا و خدمات خود بپردازند.

تراکت ها در ابعاد و اندازه های مختلفی قابل چاپ و تکثیر هستند. از متداول ترین ابعادی که تراکت ها چاپ می شوند می توان به A5، A6، B5، B6 و … اشاره کرد که از میان آن ها چاپ تراکت A5 متقاضیان بیشتری دارد.

در چاپ تراکت از کاغذهایی مانند گلاسه، کاغذ تحریر، کاغذ کرافت و … استفاده می شود.کاغذ تحریر به سبب ضخامت کمتری دارد، قیمت کمتری طلب می کند. همچنین اگر تمایل دارید که تراکت چاپ شده دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشد، می توانید یک لایه محافظ که اغلب از سلفون مات یا براق و یا لمینت ساخته می شود استفاده کرد.

روزانه تراکت های زیادی میان مردم پخش و توزیع می شود و این امر منجر به نادیده گرفتن درصد قابل توجهی از آن ها از جانب مخاطبان احتمالی می شود. به منظور بالا بردن شانس دیده شدن تراکت تبلیغاتی استفاده از طرح های هنری و خلاقانه و همچنین استفاده از رنگ بندی های متنوع تاثیر حیاتی دارد.

بیشتر بخوانید:  آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ

چاپ پوستر

چاپ پوستر به منظور انجام تبلیغات، معرفی و ارتقای محصول و افزایش فروش مدت طولانی ای است که در کنار کسب و کارها بوده است. چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر، چاپ پوستر هنری ) یکی از به صرفه ترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی است که توسط دفاتر چاپ تبلیغاتی انجام می شود. در چاپ پوستر باید توجه داشت که از تصاویری بهره گرفت که با نوشتارها و مقصود پوستر در هماهنگی باشند. چاپ پوستر در ابعاد A3، A4 و … انجام می شود. برای تبلیغ محصولات خوراکی، رویدادها و گردهمایی ها، آثار هنری و … می توان از خدمات چاپ پوستر بهره گرفت.

چاپ سربرگ

چاپ سربرگ یکی از خدمات چاپی است که بیشتر کسب و کارها نسبت به انجام سریع آن اهتمام دارند؛ با چاپ سربرگ و رد و بدل کردن نامه های اداری و رسمی شرکت و کسب و کار با برگه ای که چاپ سربرگ روی آن انجام شده می توان هویت و اعتبار شرکت را به گیرنده نامه یادآور شد. در چاپ سربرگ (طراحی و چاپ سربرگ, چاپ سربرگ A4) باید دقت داشت که لوگو و اطلاعات دیگر کسب و کار نظیر راه های ارتباطی درج شود. چاپ سربرگ در ابعاد مختلفی نظیر A3، A4 انجام می شود.

سفارش چاپ کاتالوگ و لیبل

این روزها دفاتر و مجموعه های بسیاری خدمات چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ و لیبل را به مشتریان ارائه می دهند. همین امر سبب شده تا افراد قبل از سفارش چاپ کاتالوگ دچار سردرگمی شوند.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ کاتالوگ ، چاپ پوستر ، چاپ لیبل و چاپ سربرگ ) با سابقه چند ساله در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ، چاپ لیبل و چاپ تراکت در جلب رضایت مشتریان عزیز موفق بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ اقلام تبلیغاتی و تعرفه ها می توانید به سایت چاپ پرنیان مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …