بهترین عطرهای کلوین کلاین

بسیاری از افراد دوست دارند عطر خاص خود را داشته باشند و اطرافیان، آن‌ها را با این بو و عطر به یاد بیاورند. این کار امر دشواری نیست، تنها کافی است عطر مخصوص خود را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. برخی از افراد بر این باور هستند که عطر هر شخص نشان­دهنده خصوصیات و ویژگی‌ها آن فرد است، به همین دلیل، باید در هنگام انتخاب عطر توجه بسیاری داشته باشید و عطری که با روحیات و احساسات شما هماهنگ است، انتخاب کنید. یکی از برندهای معروف عطر در جهان کلوین کلاین نام دارد و دارای تنوع محصول بالایی است. به دلیل متنوع بودن محصولات، امکان انتخاب و خریداری عطر دلخواه­تان در این برند بسیار بالا است.

عطر مناسب خود از برند کلوین کلاین

اگر شما هم می‌خواهید تاثیری فراتر در ذهن افراد باقی بگذارید، از عطر مناسب خود استفاده کنید. در ادامه توضیحاتی از برند Calvin Klein در اختیار شما قرار داده می‌شود و همچنین چند مورد از عطرهای این برند معروف نیز به شما معرفی می‌شود. شما می‌توانید با مطالعه توضیحات ارائه شده، عطر دلخواه خود را یافته و اقدام به سفارش و خرید محصول کنید.

معرفی برند کلوین کلاین

اگر بخواهیم در مورد برند کلوین کلاین، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، باید به سال 1960 بازگردیم. سالی که برای اولین بار کالوین ریچارد کلاین خانه مد خود ا افتتاح کرد. این فرد به عنوان یکی از فعالان دنیای مد طرح‌ها و نقش‌های مختلفی برای بسیاری از محصولات ارائه داد تا اینکه در سال 1968 با شراکت باری شوارتز برند تجاری این مجموعه به ثبت رسید و نوآوری و خلاقت در دنیای مد آمریکا شروعی دوباره یافت.

برند کلوین کلین در ابتدا به دلیل شلوارهای جینی که روی جیب آن نام خود را حک می‌کرد، شناخته شد و بعد از معروف­شدن در سطح جهانی، به تولید محصولاتی همچون لباس زیر، لباس، کت زنانه، عینک آفتابی و عطر اقدام کرد. تمامی این محصولات در عرض یک دهه یعنی در سال 1970 به عنوان یکی از محصولات معروف و شناخته شده این برند محسوب می‌شدند.

شاید برای شما هم سوال باشد که چه عاملی باعث رواج و رونق این برند تجاری در سراسر جهان شد؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان به سبک ساده و مینیمالیستی کلوین کلاین اشاره کرد. این برند هم اکنون مورد توجه افراد بسیاری است، حتی مدل‌ها و افراد معروف جهان نیز از این برند استفاده می‌کنند. در سال 1985 این برند یکی از عطرهای خود با نام Calvin Klein Obsession به جهانیان معرفی کرد.

این مرحله را می‌توان نقطه عطف این برند در زمینه تولید ادکلن و عطر دانست، زیرا پس از این نقطه، پیشرفتی جهانی در حوزه عطر Calvin Klein Obsession پیش آمد. حق مالکیت عطرهای این برند، در سال 2005 توسط یکی از غول‌های محصولات آرایشی و بهداشتی یعنی COTY خریداری شد؛ اما این امر تغییری در روند کاری آن ایجاد نکرد. فروش این برند در سال 2017 به بیش از 9 میلیارد دلار رسید که رکوردی عالی محسوب می‌شد.

عطر زدن به از بین بردن بوی بدن کمک می کند

حال که با این برند جهانی و خوش­نام آشنا شدید، بهتر است در مورد محصولات عطر و ادکلن این برند معروف نیز اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه توضیحاتی از بهترین عطرهای کلوین کلاین در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:  گاو پنج پای چینی که محلی ها آن را بد یمن می دانند

ایفوریا مردانه

یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای برند CK، عطر سی کی ایفوریا است. این محصول برای اولین بار در سال 2008 معرفی و به بازار عرضه شد. این محصول را می‌توان یکی از موفق‌ترین محصولات این برند دانست. اگر بخواهیم در مورد جزئیات این برند توضیحاتی ارائه دهیم می‌توانیم به رایحه شیرین و تند شرقی آن اشاره کنیم.

تولید کنندگان این عطر، آقای لوک دانگ و آقای کارلوس بنایم هستند که از چوب آگار، وتیور، گل لادن، عنبر سائل، صمغ و دیگر ادویه‌های خوش عطر و بو برای ساخت این محصول خاص و ویژه استفاده کرده‌اند. ایفوریا مردانه یکی از گزینه‌های مناسب برای آقایانی است که به دنبال عطرهای شیرین و تند هستند.

این عطر کلوین کلاین، به دلیل ظاهری خاص و شیک و بسته بندی مدرن و دوست داشتنی و همچنین به دلیل عطر خوشی که دارد می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای هدیه شناخته شود. عطر و رایحه چوب‌های ترکیب شده با مرکبات، احساسی قوی و عمیق بر روی افراد باقی می‌گذارد و حتی می‌توان این ویژگی منحصر به فرد را به عنوان نقطه تمایز آن با سایر عطرها و ادکلن‌ها دانست.

نت‌های برتر این عطر شامل رایحه فلفل و زنجبیل و نت‌های میانی آن نیز مجموعه‌ای از گیاهانی همچون ریحان سیاه، مریم گلی، سدر و غیره است. در این میان اصلی‌ترین نت‌ها آن را می‌توان کهربا، نعناع هندی، پوب سرخ برزیلی؛ جیر و غیره دانست. برای مثال در هنگام استفاده از این عطر در ابتدا بوی زنجبیل و فلفل در فضا پخش می‌شود و بعد از گذشت مدت زمانی این عطر جای خود را با رایحه گل‌های مریم، ریحان، و چوب درخت سرو پر می‌کند. بوی تند این محصولات می‌تواند برای بسیاری از آقایان مورد پسند و دلچسب باشد.

ایفوریا زنانه

یکی دیگر از عطرهای محبوب و پرطرفدار برند کلوین کلاین، ایفوریا زنانه است. عطری که در سال 2005 برای اولین بار معرفی شده و به بازار عرضه شد. این عطر دارای رایحه‌ای پر رمزوراز و مسحورکننده است، به طوری که از همان ابتدا مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست چندین جایزه برتر جهان را از آن خود کند.

عطر ایفوریا زنانه نام خود را از شادکامی و سعادت گرفته است و حتی استفاده از آن نیز این حس­وحال را در افراد ایجاد می‌کند. حتی در یونان باستان این کلمه را سلامت پس از بیماری نیز دانسته‌اند و حسی وصف نشدنی از شادی و سرخوشی را به آن نسبت داده‌اند.

اگر شما هم جز بانوانی هستید که علاوه بر تیپ و ظاهر خود به رایحه‌ای که از شما ساطع می‌شود نیز توجه می‌کنید، باید بگوییم عطر ایفوریا مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. این عطر را می‌توان ترکیبی از رایحه‌های چوبی و شرقی دانست که دارای نت‌های انار، ارکیده سیاه، بنفشه ساه، چوب ماهون است.

همچنین عطر شکوفه‌های نیلوفرهای آبی و خرمالو، لایه‌ای دیگر از این عطر پر رمز و راز را به خود اختصاص داده است. تنها عطر و رایحه خوشایند این عطر نیست که خریداران را مسحور خود می‌کند، بلکه طراحی شیک و زیبای آن و هچنین بطری و بسته­بندی جذاب آن نیز یکی دیگر از مواردیست که همه را شیفته خود کرده است.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های پرندگان

این عطر کلوین کلاین، موردپسند بانوان در هر سن و سالی است، به عبارتی می‌توان گفت این عطر، انتخاب بانوان با اعتماد به نفسی است که در هنگام استفاده، ابتدا با رایحه‌ای غلیظ و تند از انار مواجه می‌شوند و سپس عطری غلیظ جای خود را به نت لطیف‌تر و ملایم‌تر لوتوس و ارکیده می‌دهد. در نهایت این عطر سحرآمیز، با بوی خوش مشک، گل بنفشه سیاه، چوب ماهون و عنبر، به نت‌های خود پایان می‌دهد.

سی کی کلوین کلاین

اگر به دنبال عطری خاص و منحصر به فرد هستید، سری سی کی کلوین مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. این عطر برای بانوان و آقایان است که می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان از آن خرید کنید. این عطر در سال 2007 روانه بازار شد و جمعی از طرفداران دنیای عطر و ادکلن را مجذوب خود کرد. در ادامه درباره هریک از عطرهای زنانه و مردانه سی کی کلوین کلاین توضیحات جداگانه‌ای ارائه می‌دهیم.

سی کی زنانه:

این عطر مخصوص بانوان جوان و شیکی ساخته است که عاشق انجام کارهای جسورانه و متفاوت هستند. این عطر می‌تواند ویژگی و مشخصه‌های این خانم‌ها را نمایان کند. درباره مشخصات آن می‌توان گفت، رایحه‌ای خنک و شیرین دارد که ترکیبی از نت‌های ترنج، سیسیلی، کاکتوس، عنبر گرم، وانیل و ارکیده می­باشد. این عطر، رایحه خود را به سرعت پخش می‌کند و شما می‌توانید از رایحه آن لذت ببرید. همچنین، برای استفاده روزمره بانوان مناسب بوده و می‌تواند حس خوشایند و دلپذیری را در طول روز برای آن‌ها فراهم کند.

سی کی کلوین کلاین مردانه

این عطر کلوین کلاین، مناسب استفاده روزانه مردهای جوان و ماجراجو در روزهای گرم سال است. ضمن آنکه بسیار منحصر به فرد بوده و می‌تواند افراد زیادی را مجذوب خود کند. این عطر بسیار خنک و شیرین بوده و دارای نت‌های ترکیبی از لیمو، برگ‌ گریپ فروت، فلفل فرنگی شیرین، نارنگی، دانه کاکائو، جین فیز، مشک و سدر سفید و غیره می­باشد.

تمامی این رایحه‌ها در نهایت عطری متعادل و خوشایند را ایجاد می‌کند که همه افراد را مسحور خود می‌کند. عطر سی کی مردانه، توسط کارلوس بنایم، برونو جووانوویچ، لوک دونگ و ژان مارک شیلان ساخته شد و مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفت. نت اولیه آن لیمو و نت میانی آن دانه کاکائو بوده و رایحه اصلی آن را می‌توان مشک و عنبر دانست. این عطر برای ایجاد حس سرخوشی و شادابی بسیار مفید و کاربردی است.

کلوین کلاین بیوتی

یکی دیگر از عطرهای پرفروش برند کلوین کلاین، بیوتی است. این عطر برای بانوانی که در طول زندگیشان موفقیت‌های مختلفی کسب کرده‌اند، مناسب است. همچنین، زیبایی‌های ظاهری و درونی بانوان را تحسین کرده و آن‌ها را نمایان می‌کند. عطر کالوین کلین بیوتی در سال 2010 روانه بازار شد و نظر مثبت منتقدان و مشتریان بسیاری را جلب کرد. این محصولی بسیار خوشبو و خاص است، به طوری که استفاده از آن حس اعتماد به نفس و اطمینان را به افرادی که از آن استفاده می‌کنند، انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  میثم شکری ساز کلاهبردار های فعال در فضای مجازی را آسیب زننده به کسب و کارها و اعتماد مردم می داند

علاوه بر رایحه خوش، نوع بسته بندی و جعبه آن نیز یکی دیگر از دلایلی است که در روند خرید و فروش آن تاثیر مثبتی می‌گذارد. این عطر رنگ طلایی روشنی دارد که در میان بسته بندی شیشه‌ای مانند الماسی می‌درخشد. درباره رایحه‌های این عطر خوشبو می‌توان به رایحه مشک، سدر، یاس، زنبق اشاره کرد. کلین بیوتی را می‌توان ترکیبی از عطر گل‌های خوشبو بهاری دانست که توسط سوفیا لبه ساخته شده است.

این عطر مناسب استفاده در فصل بهاره است تا خانم‌ها بتوانند بوی خود را با بوی طبیعت هماهنگ کنند. همچنین، در سال‌های اخیر ،فروش گسترده‌ای داشته و توانسته بارها رکورد فروش را بشکند. شما نیز می‌توانید این عطر کلوین کلاین را برای خودتان یا به عنوان هدیه‌ای با ارزش برای افراد مهم زندگی­تان خریداری نمایید.

مزایای خرید عطر آنلاین از جزیره عطر

از مزایای این فروشگاه، خرید عطر آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کالاهای این فروشگاه اورجینال هستند.
  • قیمت محصولات این فروشگاه مناسب است و می‌توانید خریدی با قیمت ایده­ال از این فروشگاه داشته باشید.
  • با خرید از این فروشگاه می‌توانید در زمان و هزینه، صرفه­جویی کرده و زمان زیادی را برای یافتن عطر دلخواه­تان در مغازه‌ها و پاساژهای مختلف صرف نکنید.
  • این فروشگاه از سال 1397 افتتاح شده و دارای تجربه کافی در این زمینه است، به همین دلیل می‌توانید به راحتی به این فروشگاه اعتماد کنید.
  • به دلیل تنوع بالای محصولات، شما می‌توانید هر عطری مانند عطر کلوین کلاین را که در نظر دارید، از جزیره عطر پیدا کرده و سفارش دهید.
  • عطرهای سفارش داده شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را تحویل گرفته و استفاده کنید.

حال که با مزایای این فروشگاه اینترنتی آشنا شدید می‌توانید با خیالی آسوده به سایت جزیره عطر مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید از بخش وبلاگ مقالات به روز و مفیدی که در مورد عطر و رایحه‌های مختلف انتشار می‌شود را نیز مطالعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله یکی از برندهای تجاری جهان در زمینه عطر یعنی کلوین کلاین به شما معرفی شد و در مورد تاریخچه آن توضیحات جامع و کاملی در اختیار شما قرار گرفت. سپس چهار نوع از بهترین عطرهای این برند که دارای شهرت جهانی هستند به شما معرفی شد، حال شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در مورد رایحه‌های دلخواه­تان یکی از موارد ذکر شده را خریداری نمایید. برای خرید این محصولات می‌توانید به جزیره عطر مراجعه کنید.

جزیره عطر فروشگاه آنلاین معتبر و مطمئنی است که با تنوع کالا، توانسته نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. شما از طریق جزیره عطر می‌توانید در خانه با محل کارتان به کمک اعضای خانواده یا دوستان و همکاران­تان عطر دلخواه خود را برگزینید و سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …