نحوه انتخاب بهترین رنگ ابرو

پیدا کردن بهترین رنگ ابرو برای آرایش ابرو می تواند مشکل باشد. زیرا می خواهید ابروهای شما طبیعی به نظر برسند، اما همچنان مشخص باشند. انتخاب سایه نادرست می تواند ابروهای شما را بیش از حد تیره یا رنگارنگ نشان دهد. با اطمینان از اینکه رنگ مو و رنگ پوست شما را تکمیل می کند. سایه مناسب را برای ابروهای خود انتخاب کنید. هنگامی که بهترین رنگ ابرو را پیدا کردید. آن را به درستی اعمال کنید تا ابروهای شما پر و زیبا به نظر برسند.

اگر موهای قهوه ای یا مشکی دارید، سایه ای را انتخاب کنید که حداقل 1 تا 2 درجه روشن تر باشد. این کار باعث می شود بهترین رنگ ابرو طبیعی به نظر برسد و روی ابروهای شما خیلی تیره نباشد. روغن‌های موجود در پوست شما رنگ ابرو را تیره‌تر نشان می‌دهند. بنابراین 1 تا 2 درجه روشن‌تر از رنگ مو، باعث می‌شود که رنگ بیش از حد مشخص یا مشخص نشود.
برای شروع می توانید رنگ ابرویی را امتحان کنید که 1 درجه روشن تر است و اگر نمی خواهید ابروهایتان هنگام رنگ کردن خیلی تیره به نظر برسند، سایه روشن تر را انتخاب کنید.

ابروها با رنگ بلوند یا قهوه ای روشن

اگر موهایتان بلوند یا قهوه‌ای روشن است، به سراغ رنگ‌هایی بروید که ۱ تا ۲ درجه تیره‌تر است. اگر موهایی دارید که رنگ روشن‌تری دارند، مطمئن شوید که رنگ ابرو کمی تیره‌تر است تا روی صورتتان برجسته شود. سایه باید به اندازه‌ای روشن باشد که طبیعی به نظر برسد، اما به اندازه‌ای تیره باشد که به ابروهای شما تعریفی بدهد.

با بهترین رنگ ابرو که 1 درجه تیره تر است شروع کنید و سپس اگر ترجیح می دهید ابروهایتان مشخص تر به نظر برسد، سایه تیره تر را امتحان کنید.
اگر موهایتان بلوند است، رنگ مات را انتخاب کنید. این اطمینان حاصل می کند که رنگ ابروی شما طبیعی به نظر می رسد و در برابر موهای ابروی شما خیلی تیره نیست.اگر موهای قهوه ای بسیار روشن یا موهای روشن با هایلایت های بلوند دارید، ممکن است بخواهید یک رنگ مات را امتحان کنید.

ابروهای قهوه ای یا مشکی

اگر موهای قهوه ای یا مشکی دارید به سراغ رنگ قهوه ای ملایم بروید. به دنبال سایه ای باشید که قهوه ای روشن باشد تا خیلی تیره به نظر نرسد، به خصوص اگر موهای قهوه ای متوسط دارید. اگر موهای مشکی یا موهای تیره دارید، به سراغ رنگ قهوه ای تیره بروید.

بیشتر بخوانید:  معرفی زوج های هالیوودی با فاصله سنی زیاد

مگر اینکه ابروهای شما به طور طبیعی سیاه باشد، از استفاده از رنگ مشکی برای ابروهای خود اجتناب کنید، زیرا ممکن است بیش از حد خشن و تیره به نظر برسد. در صورت شک، به جای آن یک سایه قهوه ای تیره را انتخاب کنید.
اگر ابروهای شما به طور طبیعی سیاه یا قهوه ای تیره هستند، انتخاب سایه روشن تر ممکن است غیر طبیعی به نظر برسد. در این موارد باید از محصول ابروی مشکی استفاده کنید.

ابروهای قرمز رنگ

اگر موهای قرمز دارید، رنگ بلوند را انتخاب کنید. رنگ های قرمز رنگ موهایتان را با رنگ ابروهای بلوند روشن تکمیل کنید. معمولاً هر چه رنگ بلوند روشن‌تر باشد، بهتر است، زیرا موهای ابرو برای مو قرمزها بسیار روشن است.

انتخاب بهترین رنگ ابرو بر اساس رنگ پوست شما

اگر پوست روشن با ته رنگ صورتی دارید، رنگ بلوند خاکستری را انتخاب کنید. اگر هنگام رژگونه شدن تمایل به صورتی یا قرمز شدن دارید، معمولاً ته رنگ صورتی دارید. رنگ پوست خود را با استفاده از رنگ بلوند روشن که کمی خاکستری به نظر می رسد تکمیل کنید تا خیلی زرد یا نارنجی به نظر نرسد.

اگر پوست روشن و موهای تیره‌تری دارید، می‌توانید رنگ قهوه‌ای روشن را نیز امتحان کنید.سعی کنید از استفاده از رنگ های قرمز یا گرم برای ابروهای خود اجتناب کنید، حتی اگر موهای بلوند یا قهوه ای گرمی دارید. ابروها بیشتر از موهای روی سر شما قابلیت رنگ پذیری دارند، بنابراین استفاده از سایه سردتر ظاهر طبیعی تری به شما می دهد.

اگر پوست زیتونی دارید، رنگ قهوه ای روشن تا متوسط را انتخاب کنید. اگر پوست شما به راحتی برنزه می شود یا پوست طبیعی زیتونی دارید، به سراغ سایه ابروهایی بروید که قهوه ای متوسط است. این اطمینان حاصل می کند که رنگ قهوه ای شما در برابر رنگ چهره شما متمایز می شود.

اگر پوست تیره ای دارید به سراغ رنگ قهوه ای مات بروید. اگر پوست شما تیره یا سیاه است، به دنبال سایه ابرو قهوه ای روشن تا متوسط باشید که روکش مات داشته باشد.بهترین رنگ ابرو باید 1 تا 2 درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد. بنابراین روی صورت شما برجسته می شود و ابروهای شما را برجسته نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین عکس های مونیکا بلوچی روی یک مجله مد آمریکایی

استفاده از بهترین رنگ ابرو

قبل از اعمال رنگ روی ابروهای خود رنگ را روی پوست خود تست کنید. با کشیدن مقدار کمی رنگ روی گونه یا پوست کنار ابرو، متوجه شوید که آیا بهترین رنگ ابرو میباشد یا خیر. از این طریق می توانید مداد یا ژل ابرو را تست کنید. بسته به رنگ مو و رنگ پوست، رنگ باید 1 تا 2 درجه تیره تر یا روشن تر از رنگ موهای شما باشد. به جای ایجاد تضاد آشکار، باید رنگ پوست و رنگ موی شما را تکمیل کند.

به خاطر داشته باشید که روغن‌های موجود در پوست شما باعث می‌شود رنگ ابرو تیره‌تر به نظر برسد، به‌ویژه زمانی که در طول روز سفت می‌شود. معمولاً بهتر است احتیاط کنید و ابتدا با سایه روشن تر شروع کنید.

مداد ابرو

از یک مداد ابرو با نوک ظریف استفاده کنید تا ابروهای خود را پرتر نشان دهید. سعی نکنید شکاف ابروهای خود را با مداد پر کنید. در عوض، بالا و زیر ابروهای خود را با نوک ظریف پر کنید تا ظاهری طبیعی تر داشته باشید. از یک طرح کلی پرهیز کنید و به جای آن از ضربات کوتاه و سریع یا تکان دادن مداد برای ایجاد خطوطی شبیه به تارهای مو استفاده کنید. سپس، با استفاده از قلم مو، رنگ را با حرکت رو به بالا و بیرون بکشید.

برخی از مدادهای ابرو دارای نوک ظریفی در یک سر و برس اسپولی در انتهای دیگر برای استفاده آسان هستند.می توانید مداد ابرو را از فروشگاه لوازم آرایشی کمند بیوتی خریداری کنید. ممکن است بخواهید مداد ابرو را شخصاً از فروشگاه خریداری کنید تا بتوانید قبل از خرید، بهترین رنگ ابرو آن را امتحان کنید.

ژل ابرو متناسب با رنگ ابرو

برای استفاده سریع و آسان، ژل ابرو را امتحان کنید. اگر نمی خواهید ابروهای خود را با مداد پر کنید و زمان کوتاهی دارید، ژل ابرو گزینه خوبی است. از یک برس اسپولی یا براش آرایشی زاویه دار استفاده کنید تا ژل ابرو را با حرکت رو به بالا و بیرون روی ابروهای خود بمالید.
ژل ابرو همچنین می تواند به نگه داشتن ابروهای شما در طول روز کمک کند و رنگ آن را محکم کند تا پوسته پوسته یا محو نشود.
ژل ابرو را از فروشگاه لوازم آرایشی خریداری کنید. خرید حضوری برای محصول ممکن است ایده آل باشد، بنابراین می توانید قبل از خرید آن را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ سفید بپوشید تا خنک بمانید!

سایه چشم در تشدید رنگ ابرو

سعی کنید ابروهای خود را با سایه چشم پر کنید تا ظاهری نرم تر داشته باشید. سایه می‌تواند جایگزینی عالی برای مدادها و ژل‌های مشخص‌تر باشد. یک برس کوچک و زاویه دار را با رنگ سایه ای که با ابروهای شما مطابقت دارد، قرار دهید. سپس به آرامی برس را از زیر ابروی خود به سمت بالا تکان دهید. این به ایجاد خطوط مو مانند به جای یک طرح کلی سخت کمک می کند. این روند را تا زمانی که ابروهای شما مطابق میل شما باشد ادامه دهید، با استفاده از یک اسپول برای کمک به ترکیب سایه با ابروی طبیعی شما.

ابروهای خود را برای یک گزینه نیمه دائمی رنگ کنید. رنگ آمیزی ابروها می تواند به ابروهای شما کمک کند تا 3 تا 4 هفته با حداقل لمس کامل ظاهر شوند. این رنگ فقط روی موهای ابروی شما اعمال می شود و نه پوست شما، و برای شما ابروهایی خوش فرم و مشخص ایجاد می کند. ابروهای خود را توسط یک متخصص زیبایی حرفه ای در یک نوار ابرو یا سالن زیبایی رنگ کنید تا مطمئن شوید که بهترین ظاهر خود را دارند.

اگر می خواهید ابروهای خود را در خانه رنگ کنید، این کار را با احتیاط انجام دهید، زیرا نمی خواهید آنها را خیلی تیره کنید. به دنبال رنگی باشید که هم سطح یا یک سطح تیره تر از ابروهای طبیعی شما باشد.
رنگ کردن ابرو گزینه بهتر و ایمن‌تری نسبت به رنگ کردن ابروها به رنگ خاصی است، زیرا بر روی مو و پوست شما سختی کمتری دارد.
حتی با ابروهای رنگی، ممکن است همچنان نیاز به استفاده از مداد برای پر کردن نقاط نازک یا متعادل کردن فرم ابروهای خود داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ سفید بپوشید تا خنک بمانید!

تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های …