ترکیب رنگ های مناسب برای ست کردن

راهنمای ست کردن لباس, اصولی برای ست کردن لباس

بهترین ترکیب رنگ ها برای ست کردن

اندازه کمی از افراد به طور روزانه ریسک پوشیدن لباس های رنگارنگ را دارند. بسیاری از افراد به دلیل داشتن لباس در کار خود بیشتر به پوشیدن رنگ های خنثی خلق دارند، در حالی که بعضی ها نمی دانند که چه ترکیباتی با هم خوب به نظر می رسند. اما همه چیز پیچیده به نظر نمی رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این می باشد که چندین ترکیب رنگ را به خاطر بسپارید که در هر نوع لباس بینهایت عالی به نظر می رسند.

ما برای کسانی که هنوز از پوشیدن لباس های رنگارنگ اضطراب دارند، چند نمونه آورده ایم. حتی نمونه های بینهایت خوبی از قطعات متضاد را که توسط افراد زیبا و روزمره پوشیده شده اند، پیدا کرده ایم که از آنها الهام بگیرید!

زرد + آبی

ترکیب رنگ های اشباع زرد و آبی روشن جسورانه به نظر می رسد اما اگر سعی کنید سایه های پاستلی را با هم ترکیب کنید، بهتر به نظر می رسد. سایه های تیره، سایه های آبی و عمیق زرد نیز به نظر خوب می رسند.

ترکیب رنگ های مناسب برای ست کردن,ست کردن های مناسب

ست رنگ زرد و آبی

آبی + قرمز

اگر از نظر سطح اشباع یکسان باشند، می توان هر رنگ را با هم ترکیب کرد. به عنوان مانند، قرمز روشن و آبی روشن کاملاً مناسب به نظر می رسند.

راهنمای انتخاب لباس رنگی, ایده هایی برای رنگ های ترکیبی

ست آبی و قرمز/ مدل پالتو به رنگ آبی

بیشتر بخوانید:  مدل های نیم ست

آبی + سبز

رنگ های یک دما با یکدیگر خوب پیش می روند. به عنوان مانند سایه های گرم، سایه های آبی و سبز یا خنک تر از همان رنگ ها در کنار هم خوب به نظر می رسند.

ترکیب رنگ های زیبا,شیک ترین ترکیب های رنگی

ست کردن رنگ آبی و سبز

زرد + بنفش

اندازه کمی از مردم جرات پوشیدن ترکیب های بنفش و زرد را دارند. احتمالا به این دلیل باشد که لباس هایی که این رنگ ها را دارند، همیشه توجه را به خود جلب می کنند!

اصولی برای ست کردن لباس, رنگ های مناسب ست کردن

ایده برای ست کردن با رنگ زرد و بنفش

پاستیل آبی یا بنفش + صورتی کم رنگ

با ترکیبی از صورتی کم رنگ، بنفش و آبی می توانید به چهره های مطبوع و زنانه برسید.

ست کردن های مناسب,راهنمای ست کردن لباس

ست رنگ پاستیل آبی یا بنفش و صورتی کم رنگ

سبز + قرمز

سبز و قرمز در هنگام قرار گرفتن بینهایت درخشان به نظر می رسند و به نظر می رسد یکی از متضادترین ترکیبات اطراف می باشد.

ست رنگ های لباس, راهنمای انتخاب لباس رنگی

ترکیب رنگ سبز و قرمز

سبز + بنفش

در لباس هایی که در تصویر سمت چپ قرار داده شده می باشد، رنگ ها بیشتر شگفت‌زده و تیره می شوند. در تصویر دوم، رنگ ها روشن تر و جذاب تر هستند. به لطف داشتن رنگ های اشباع مشابه، هر دو سریال بینهایت زیبا به نظر می رسند.

ایده هایی برای رنگ های ترکیبی,ترکیب رنگ های زیبا

راهنمای ست کردن سبز و بنفش

بیشتر بخوانید:  بهترین رنگ برای ست مانتو سبز

نارنجی + آبی

ترکیب آبی و نارنجی می تواند بینهایت جسورانه و زیبا به نظر برسد، تنها به اشباع رنگ بستگی دارد. رنگ های روشن در نگاه اول آن را جسورانه و کمی انعطاف پذیر نشان می دهند، در حالی که رنگ های روشن و ملیح تر در عکس ها دوم کمی آلرژی به آشکار می بخشد.

ترکیب رنگ های زیبا,ست کردن های مناسب

استایل رنگی نارنجی و آبی

صورتی + سبز

درست مشابه قرمز، رنگ صورتی با سبز روشن به خوبی پیش می رود. مهم نیست که چه مقدار از این رنگ ها در آشکار شما استفاده می شود، این ترکیب همیشه سرزنده و تازه به نظر می رسد.

شیک ترین ترکیب های رنگی,ترکیب رنگ های مناسب برای ست کردن

بهترین رنگ های سبز و صورتی

آبی یا آبی تیره + بنفش

تا زمانی که از رنگ هایی با درجه حرارت و اشباع مشابه استفاده کنید، آبی و بنفش به خوبی با یکدیگر مطابقت دارند. تصویر زیر نشان می دهد که چگونه رنگ بر درک یک آشکار اثر می گذارد. سایه های گرمتر و سبک تر سبب می شود که کل تصویر سبک تر به نظر برسد، در حالی که رنگ های خنک تر و شگفت‌زده سبب می شوند آشکار بینهایت محدودتر و قانونی تر به نظر برسد.

راهنمای ست کردن لباس, اصولی برای ست کردن لباس

ترکیب رنگ آبی یا آبی تیره و بنفش

زرد + سبز

زرد و سبز رنگ های مرتبط با یکدیگر هستند که در چرخ رنگ نزدیک به یکدیگر قرار دارند. به همین دلیل آنها بدون در نظر گرفتن میزان استفاده آنها در یک لباس، خیلی خوب یکدیگر را اتمام می کنند.

ترکیب رنگ های مناسب برای ست کردن,ست کردن های مناسب

استایل های رنگی زرد و سبز

بیشتر بخوانید:  مدل انگشتر برلیان زنانه

هر رنگ + سایه های مختلف آن

هر رنگی به خوبی با خود و سایه های مختلف آن ترکیب می شود. برای ایجاد ترکیب تک رنگ هنگام ایجاد یک آشکار، کافی می باشد یک رنگ را به عنوان پایه انتخاب کرده و با استفاده از سایه های تیره تر یا روشن تر آن، چیزهایی را در اشباع آن انتخاب کنید. اگر از پارچه هایی از بافت های مختلف مشابه چرم، خز، توری و غیره نیز استفاده کنید، آشکار جالب تر خواهد بود.

راهنمای انتخاب لباس رنگی, ایده هایی برای رنگ های ترکیبی

ست کردن یک رنگ با سایه های مختلف آن

هر رنگ + چاپ با سایه های رنگ آن

ظاهری که از پارچه های یک رنگ ساخته شده می باشد با کمک یک چاپ می تواند جالب تر شود. جزئیات راه راه یا شطرنجی را به صورت تک رنگ خود افزایش کنید یا لوازم جانبی با حیوانات یا چاپ “غازهای غاز” را روی آنها بچسبانید. به این ترتیب، کوفته کننده ترین آشکار به شکلی کاملاً جدید می درخشد.

ترکیب رنگ های زیبا,شیک ترین ترکیب های رنگی

ست کردن یک رنگ با نقش داشتن های هم رنگ آن

 

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

ترفندهای لاغر شدن با پوشیدن لباس

برای خانم هایی که افزایش وزن دارند، بزرگ ترین معضل انتخاب لباس میباشد. آنها همیشه …