بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی

[ad_1]

fdgh u57ui88i6u76 56y56y6 y بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی

بیوگرافی مهراد جم

مهراد جم خواننده ای که این روزها جنجال به پا می کند در 23 مرداد 1376 در آبادان به دنیا آمد. او متولد آبادان و اهل تهران است. مهراد با شروع کار ترانه سرایی و آهنگسازی به سرعت به شهرت رسید و با انتشار اولین آهنگش طرفداران خود را در این فضا پیدا کرد.

rgrjko890645tv54tb54t4y بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی مهراد جم خواننده جنجالی این روزهاست.

بیوگرافی کامل مهر جم

او پس از شروع کار در عرصه ترانه و ترانه، نام اصلی خود را محسن السعیدی کیا به نام هنری مهراد جم تغییر داد و این تغییر نام باعث ماندگاری بیشتر نام او در اذهان مردم شد. فعالیت هنری مهراد برای اولین بار به عنوان بازیگر در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان مندادی آغاز شد و در سال 1389 در سن 14 سالگی در این سریال به ایفای نقش پرداخت. صدا و صدای مهراد جم در این سریال مورد توجه قرار گرفت که باعث شد. او وارد صحنه موسیقی شود. اولین کار هنری او در عرصه موسیقی در سال 1396 بود و در بهمن ماه در ساخت آهنگ جان جان از میثم ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.پس از انتشار این آهنگ، او کار اصلی خود را در زمینه هنر و موسیقی آغاز کرد

بیشتر بخوانید:  گران‌ترین کتاب‌های دنیا کدامند؟ +عکس

tepgviuheuitijbe5riuyo45k9b6timoersijbt بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی

مهراد جم در 22 سالگی در 9 می 2018 اولین اثر هنری خود را با عنوان شمال منتشر کرد. چند هفته بعد در 30 می 2018 آهنگ دیگری با عنوان قامت نبشه گذاشت و به خواننده معروف و محبوبی در بین جوانان تبدیل شد. آهنگ مهراد جم مهراد جم آهنگسازی و آهنگسازی مسعود جهانی.

کارهای هنری مهراد با کمک و سرمایه گذاری 3 نفر انجام شد، مسعود جهانی آهنگسازی او، هادی حسینی به عنوان سرمایه گذار اصلی و میثم ابراهیمی مسئول اخذ مجوزها انجام شد. اقدامات زیادی برای شهرت بیشتر مهراد جم انجام شد و از جمله این کارها ساخت کلیپ و نماهنگ با حضور سایر هنرمندان، هنرمندان و خوانندگان بود که باعث شهرت بیشتر آن شد و تلاش سرمایه گذاران نیز موثر واقع شد.

singer mehradjam1 بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی

مهراد هنوز آلبوم قانونی منتشر نکرده است اما چندین قطعه با صدای او تولید شده است:

آثار هنری مهر جم:

    شمال

ناراحت نباش

خوب و سریع

گلی بدون گل

بیشتر بخوانید:  ضرب المثل اگر تو کلاغی من بچه کلاغم

شما ناراحت هستید

چتر

پنوماتیک

داره بارون میاد

سردار

گل شقایق

خوابم برد

آن چشم ها

عنوان برنامه شبانه یلدا علی ضیا است

نباش، دلم برات تنگ شده

تو قلبم را بردی

بگذار باران ببارد

بدون تو در شب همه چیز خراب است

عشق یعنی چشمان مست

تو انبار باروتی در قلب من

به یاد روزهای خوب گذشته

singer mehradjam3 بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی

اولین کنسرت مهراد جم در بهمن ماه 1396 در جزیره کیش برگزار شد و این مراسم حواشی بسیاری داشت و یکی از این حواشی حرکات عجیب مهراد بود که شرکت کنندگان را بهت زده کرد.این خواننده نوپا در مدت کوتاهی با انتشار آهنگ ها و استعدادش بیش از گذشته محبوب شد.

شهرت این خواننده بر دو اصل استوار است که یکی صدای خوب و دیگری توانایی اجرا و مدیریت است و مهراد جم با این دو ویژگی به پیروزی های زیادی دست یافته است. سبک خوانندگی مهراد آمیخته ای از رپ و پاپ با مهارت خاصی است. این خواننده در عرصه هنر و موسیقی با محمد علیزاده، مسیح و آرش ایسف پرور همکاری داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی + عکس های بازیگران سریال زیرخاکی

frdg jyo7mn6b654y65by56bn45b6 بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی اولین کنسرت مهراد جم در کیش برگزار شد.

هجرت مهراد جم:

با شروع شیوع جهانی کووید-۱۹، اکثر آثار هنری در سکوت فرو رفت و مهراد جم نیز پس از بروز این بیماری با سرمایه گذاران خود به ویژه مسعود جهانی دچار مشکل شد. این خواننده در حال حاضر مجرد است اما پس از مهاجرت به ترکیه با فردی به نام دنیا جهانبخت وارد رابطه شد.

tepgviuheuitijbe5riuyo45k9b6timoersijbt بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی

مهراد جم و بت مافیا:

علیرغم مشکلات و مشاجراتی که بین سرمایه گذاران و مهرداد پیش آمد، این خواننده تصمیم به مهاجرت گرفت و پس از مهاجرت به ترکیه با دنیای جهانبخت وارد رابطه شد و عکس ها و فیلم هایی را در صفحه حقوقی آنها منتشر کرد.

به گفته برخی، این مهاجرت به دلیل همکاری با مافیای کتابفروشی بوده و در نهایت به دوستی دنیا منجر شده است. علیرغم اختلافات ناشی از دوستی این دو نفر، محبوبیت آنها نیز افزایش یافته است و مردم را به بازگشت به سایت های شرط بندی که توسط این افراد اداره می شود، برانگیخته است.

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …