باید ها و نبایدهای آرایشی در زمستان

آرایش در زمستان, نبایدهای آرایشی در زمستان, آرایش پائیز و زمستان

آرایش در زمستان

نکات مهم آرایشی در زمستان

آرایش پائیز و زمستان هم درست مشابه لباس‌های این فصل باید با تغيير فصل ها عوض شوند. در این فصل ها هوا سرد و خشک و روزها کوتاه میباشد. بنابراین آرایش پائیز و زمستان هم به جهت آرایش هایی با رنگ های گرم تر سوق پیدا می کند و همینطور محصولات مراقبت از پوست برای مقابله با خشکی و سوز هوا انتخاب می شوند.

زدن رژلب قرمز تیره

یکی از بهترین راهکارها برای داشتن آشکار پاییزی و زیبا، زدن رژلب به رنگ قرمز تیره میباشد. پیشنهاد رژلب به شما این میباشد که در این فصل به رنگ های آلویی، زرشکی و آلبالویی روی آورید. رژلب قرمز تیره میتواند آشکار جذاب و خیره کننده ای را به ویژه برای اشخاص دارای پوست روشن به ارمغان بیاورد. با زدن چنين رژلب جسورانه ای، ديگر نیازی به مانور دادن روی چشم هایتان نخواهید داشت. چرا‌که احیانا میل‌کردن ندارید آشکار خود را تحت شعاع قرار دهید. سایه چشم و خط چشم خود را به دست‌کم برسانید و در مقابل تا میتوانید از ریمل چشم سایه استفاده نمایید. استفاده از مداد چشم هم مانعی ندارد.

آرایش در زمستان, نبایدهای آرایشی در زمستان, آرایش پائیز و زمستان

نبایدهای آرایشی در زمستان

از مخالف افتاب غافل نشوید

اکثر افراد اندیشیدن می کنند که کرم مرطوب کننده در مساوی هر چیزی از پوست محافظت می کند ولی این اشتباه میباشد. در حقیقتت شما باید از پوست خود دربرابر افتاب زمستان هم محافظت کنید برای این که سبب خورشید سوختگی می شود به ویژه چنانچه پوست حساسی دارید؛ بدین ترتیب به یاد داشته باشید برای محافظت از پوست خود دربرابر افتاب، از کرم مخالف خورشید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  کرم کانتور چیست و مراحل کانتور کردن صورت

باید:گونه های خود را با رژ گونه صورتی و گلبهی آرایش کنید

یک خصوصیات دوست داشتنی زمستان و هوای سرد گل انداختن گونه هاست. شما میتوانید با استفاده از رژگونه هلویی و صورتی، این آشکار طبیعی و جذاب را بازسازی کنید. استفاده از این رنگ رژ گونه، گرمی طبیعی پوست که در تاثیر سرما از بین رفته، به پوست برمی گرداند.

آرایش در زمستان, نبایدهای آرایشی در زمستان, آرایش پائیز و زمستان

فصل زمستان اینطوری باید آرایش کنید

آرایش چشم در زمستان

در صنعت مد برای سایه ی چشم در آرایش زمستانه بیش از رنگ های زیاد سرد و برّاق یا تیره انتخاب می شود. مثلا رنگ آبی یا سفید صدفی، رنگ محبوب این فصل میباشد. سایه نقره ای، سفید صدفی، سایه های اکلیلی، زیاد مناسب آرایش زمستانه هستند. همینطور سایه ی چشم در آرایش زمستانه میتواند زیاد تیره باشد.

چه آرایش گربه ای پاکیزه با خط چشم دوست داشته باشید و چه آرایش اسموکی با مداد چشم، رنگ سیاه یک اصل در آرایش زمستانی میباشد. رنگ سیاه و ذغالی آرایش چشم با رنگ روشن پوست در زمستان ترکیب فوق العاده ای می سازد.

نکته: خط چشم آبی و سبز طرفداران خود را دارد ولی متأسفانه این نوع رنگها در زمستان جذابیتی به چشم نمی دهند. ولی چنانچه دوست دارید قدری رنگ به چشم هایتان افزایش کنید، میتوانید از خط چشم طلائی استفاده کنید. در غیر اینصورت ، خط چشم دودی و ذغالی با بافت مخملی از بهترین مورد ها هستند.

در فصل زمستان از سایه ی طلائی و مسی هم میتوان به آسودگی هم در روز و هم در شب استفاده کرد؛ تنها کافی میباشد قدری درخشش و تیرگی روشنی آنرا کم و زیاد کنیم. چنانچه سایه متالیک و طلائی را دوست ندارید، میتوانید از رنگ های قهوه ای، بنفش تیره، خاکستری با بافتی حیران استفاده و در عین حال استایل خودتان را حفظ کنید.

روی مرطوب کننده های آرایشی تمرکز کنیم

با سخت و خنک شدن هوا، نگرانی اول ما باید حفظ نم پوست مان باشد. به جای زیرسازی دائمی، بهتر میباشد از پرایمرهای مرطوب کننده،بی‌بی کرم (BB کرم ها) و مخالف افتاب ها( بله – در زمستان هم استفاده از مخالف افتاب مهم میباشد، زیرا اشعه ماورا بنفش خورشید کم تر نمی شود.) استفاده کنیم. خشک شدن پوست، آخرین چیزی میباشد که میخواهید چون علاوه بر اسیب های پوستی سبب ترک و پوسته پوسته شدن آرایش می شود.

با سایه های رنگارنگ خداحافظی کنید

سایه چشم طلایی، مسی، برنزی و بطور کلی سایه های برّاق مناسب فصل سرما هستند. چنانچه این رنگ ها را دوست ندارید و یا حس می کنید دلاوری استفاده از آن ها را ندارید، سایه های متالیک و برّاق در طیف رنگ های ارغوانی تیره، خاکستری متمایل به قهوه ای و خاکستری مورد های زیاد خوبی برای آرایش زمستانه می باشند.

ابروها را کمی پهن تر آرایش کنید

لازم نیست قطعاً از مداد ابرو برای کلفت کردن ابروها استفاده کنید. ابروها را به جهت بالا شانه نموده و کمی به آن پودر سایه ابرو بزنید تا تیره تر بنظر برسند. کلفت کردن بی اندازه آنها چهره را خشن و اخمو نشان می دهد.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه براشینگ موهای کوتاه براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی …