چه رنگ کفشی با لباس زرد بپوشیم؟

رنگ کفش با لباس زرد, بهترین رنگ کفش با لباس زرد

رنگ های مناسب برای لباس زرد

اندازه بیشماری ترکیب رنگی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که همیشه به سبک لباس و مناسبت شما بستگی دارد.

چه رنگ کفشی با لباس زرد بپوشیم؟

پوست برنزه شده با لباس زرد به طرز چشمگیری جذاب می شود، بنابراین این رنگ برای فصل تابستان مناسب هست زیرا در تابستان پوست ها کمی برنزه تر می شود. آیا اندیشه می کنید پیدا کردن چیزی که با زرد مطابقت داشته باشد خیلی دشوار هست؟ اصلا! اندازه بیشماری ترکیب رنگی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که همیشه به سبک لباس و مناسبت شما بستگی دارد. در این مقاله، ایده های مختلفی را برای پوشیدن کفش های رنگی با لباس زرد مشاهده خواهید کرد.

رنگ کرم و رنگ پوست و سفید

یکی از بهترین راه های برجسته تر کردن انتخاب لباس زرد، پوشیدن کفش هایی با رنگ پوست هست. این سبب می شود لباس شما بیشتر از همه برجسته شود. این کفش ها بدون توجه به نظر می آیند و سبب می شود شما با لباس زیبای خود عالی به نظر برسید.

ست کفش با لباس زرد,بهترین رنگ کفش با لباس زرد

ست کردن لباس زرد با کفش رنگ بدن

بیشتر بخوانید:  چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟

طلایی

کفش های طلایی نیز یک رنگ مناسب برای یک لباس زرد هست. علاوه بر این، این رنگ یک احساس زیبایی را به شما می دهد که این به شما اجازه می دهد لباس خود را در مواقع قانونی بپوشید. آن را با کفش و جواهرات طلایی روشن ترکیب کنید تا لباس شب شما آماده شود.

ست کردن با لباس زرد, بهترین مدل کفش با لباس زرد

برای ست کردن لباس زرد با کفش های طلایی روشن

مشکی

این ترکیب زرد و مشکی به نظر می رسد خیلی متناقض باشد، زیرا کنتراست این دو رنگ توجه شما را به خود جلب می کند. همچنین می توانید کفش های خود را با سایر لوازم جانبی مشکی زیبا مطابقت دهید.

بهترین رنگ کفش با لباس زرد,ست کردن لباس زرد با کفش

ست کردن لباس زرد با کفش مشکی

رنگ قهوه ای

یکی دیگر از ترکیب های کلاسیک برای یک لباس زرد، انتخاب کفش های قهوه ای هست که شما می توانید گزینه های مختلفی را برای خود انتخاب کنید. این موارد حاوی شتری، عسلی، قهوه ای تیره، رنگ زمین و غیره هست که این انتخاب ظاهری آسان تر به لباس کلی شما خواهد بخشید.

ست کردن با لباس زرد,بهترین مدل کفش با لباس زرد

ست لباس زرد با کفش قهوه ای

بیشتر بخوانید:  رنگ مد سال 2021-1400 اعلام شد

رنگ های روشن

جسورانه می توانید رنگ های روشن تر را انتخاب کنید تا مخالفت کاملی ایجاد شود. به خصوص در موارد غیر قانونی، شما می توانید خطرات بزرگتر را با ست کردن لباس زرد با کفش های آبی، قرمز، و یا پوست های حیوانی انجام دهید! می توانید لوازم جانبی مشابه کمربند را به همان رنگ افزایش کنید تا بیشتر هماهنگ باشند.

بهترین رنگ کفش با لباس زرد,ست کردن لباس زرد با کفش

ست لباس زرد با رنگ های روشن

نکاتی برای پوشیدن لباس زرد

از رنگ های فلزی یا خیلی براق خودداری کنید. زرد به خودی خود پایه هست، بنابراین بدترین کاری که می توانید انجام دهید، درخشیدن بیش از حد هست. به یاد داشته باشید که مخالفت و برابری مهم هست.

کفش سفید گزینه قابل قبول دیگری برای پوشیدن با لباس زرد هست، به خصوص در تابستان که پوست شما برنزه هست. برای مناسب ترین آشکار به دنبال صندل های زیبا بروید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

ترفندهای لاغر شدن با پوشیدن لباس

برای خانم هایی که افزایش وزن دارند، بزرگ ترین معضل انتخاب لباس میباشد. آنها همیشه …