چطور مثل حرفه ای ها چشمها را آرایش تیره کنیم؟

چشم آرایش کرده, مدل خط چشم, آرایش چشم تیره

آرایش چشم تیره

 آرایش چشم به صورت حرفه ای

چطور در منزل مشابه حرفه ای ها چشم ها را آرایش کنیم ؟ نکته هایی حرفه ای آرایش چشم در منزل چیست ؟ در این جا با مقاله ای در مورد رازهای زیبایی با آرایش چشم در منزل در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

در اینکه آرایش چشم مهم ترین بخت آرایش چهره میباشد هیچ شکی نیست و کیفیت آن در دیگر بخت های آرایش خیلی تاثیر گذار می باشد. انواع مدل های گوناگون آرایش چشم وجود دارد که در این بین آرایش چشم تیره یکی از جذاب ترین مدل های آرایش چشم میباشد که این روزها بین خانم‌ها طرفداران زيادي دارد.

آماده سازی پلک با کانسیلر

اولین کاری که انجام میدهید این می باشد که با یک براش کوچک کانسیلر را به پشت پلک تان بزنید, از کانسیلرهایی که پوشش دهی بالایی دارند استفاده کنید این کار سبب میشود آرایش چشم تان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  تراپی مو چیست؟ + معرفی انواع آن

سایه چشم بژ ملایم را به روی سطح پلک بزنید. مرحله ۳:به گوشه های داخلی چشم هایلایت بزنید و رنگ روشن آنرا تا مرکز چشم پیش ببرید.

چشم آرایش کرده, مدل خط چشم, آرایش چشم تیره

مدل آرایش چشم تیره

رنگ سایه ر ا انتخاب کنید

آرایش تیره معمولاً با ترکیب چند رنگ مختلف، زیباتر می شود. بنابراین ابتدا یک پالت سایه چشم در رنگهای گوناگون تهیه کنید و از رنگهای سرد آن سایه زدن را آغاز کنید. یک رنگ سرد به دلخواه خویش انتخاب نموده و پشت پلک را بطور کامل سایه بزنید.

آنگاه با استفاده از براش کوچک مخصوص خط چشم، انتهای پلک را به صورت خيلي باریک و محو سایه دودی بزنید. برای این که اعماق بیشتری به چشمها بدهید، یک براش سایه را کمی خیس و یک رنگ بنفش برّاق انتخاب کنید و روی پلک و داخل چشم بکشید. نکته ای که وجود دارد این می باشد که این لایه ها را با لطافت و سبک انجام دهید که رنگ ها خوب با هم ترکیب شده و محو شوند.

بیشتر بخوانید:  تصاویری از مدل مو سامورایی

آرایش چشم تیره تنها با یک رنگ سایه نیست و بلکه با ترکیب چند رنگ انجام میشود، سایه چشمی که رنگ سرد دارد را انتخاب کنید و به پشت پلک تان بزنید انتهای پلک باید سایه دودی بزنید. یک لایه نازک سایه صورتی کم رنگ زیر ابروها بزنید و با ریمل مژه هایتان را جلوه بدهید.

چشم آرایش کرده, مدل خط چشم, آرایش چشم تیره

آموزش آرایش چشم تیره

خط چشم

با سایه مشکی در راستای بن مژه یک خط چشم روی پلک بالا بکشید. سایه مشکی را بگونه ای محو کنید که به صورت V در بیاید و تأکید بر گوشه بیرونی و بالایی چشم باشد.

چشم آرایش کرده, مدل خط چشم, آرایش چشم تیره

مدل خط چشم

ریمل

به مژه ها از ریمل حجم دهنده بزنید. در صورت متمایل‌شدن و برای جلوه زیباتر میتوانید در یک سوم انتهایي خط مژه بالای چشم، مژه مصنوعی های تکی در لابه لای مژه ها به کارببرید.

چشم آرایش کرده, مدل خط چشم, آرایش چشم تیره

چشم آرایش کرده

آرایش ابروها

داخل ابروها را با مدادی که به رنگ ابروهایتان نزدیک می باشد با توجه پر کنید و تاج ابروها را قدری روشن تر کنید این کار سبب میشود ابروها شرایط طبیعی و زیباتری داشته باشند. آرایش چشم شما کامل شد، این آرایش چشم تیره برای مهمانی ها و مجالس مختلف مناسب می باشد.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه براشینگ موهای کوتاه براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی …