مینی کیس استوک کامپیوتر

مینی کیس استوک در اصل کوچک شده مینی کیس های قدیمی است ،البته با همان ویژگی ها و همان قدرت و سرعت و دارای قابلیت افزایش منابع نیز می باشد.

مینی کیس ها از تکنولوژی ساخت جدید تر و به روز تری استفاده می کنند و در مقایسه با مینی کیس های بزرگ قدیمی به دلیل فن های کوچکتر و سخت افزار های به روز تری می باشند ، به خصوص در بخش پردازنده که دارای پردازنده های ۱۴نانو متری هستند ؛ کم مصرف تر هستند، و باعث کاهش هزینه انرژی می شوند.

مینی کیس های قدیمی به دلیل سایز و اندازه بزرگ فضای بیشتری را اشغال می کردند ، اما مینی کیس ها جای کمتری می گیرند و قابلیت حمل و نقل آسان را دارند.

هدف از خرید مینی کیس دست دوم

قبل از خرید مینی کیس به دلیل تنوع در برند و قیمت باید نوع کاربری و هدف از استفاده خود از مینی کیس را مشخص کنید ، اگر از مینی کیس برای اجرای برنامه آفیس و وب گردی و … می خواهید استفاده کنید ، باید دستگاهی با مشخصات و قیمتی پایین تر و ارزان تر انتخاب کنید.

اما به یاد داشته باشید ، به دلیل محدودیت در ارتفاع مینی کیس شما نمی توانید کار های رندر گیری ، بازی و کارهای طراحی و گرافیکی سنگین را انجام دهید.

در چه مکان هایی از مینی کیس می شود استفاده کرد؟

از این دستگاه در مکان هایی همچون شرکت ها، کارخانه ها، کافی نت ها، مدارس ، مراکز آموزشی و … می توانید استفاده کنید ، می توان گفت،هر استفاده ای که از مینی کیس معمولی در هرمکانی انتظار دارید را مینی کیس برای شما انجام می دهد.

به طور کلی ،زمانی که شما بودجه کمی را در اختیار داشته باشید و توانایی خرید یک مینی کیس معمولی را ندارید و زمانی که فضای کمی برای قرار دهی یک مینی کیس معمولی را در محل مورد نظر دارید ، مینی کیس انتخاب مناسبی برای شما است .

مزایای مینی کیس ها !

مینی کیس ها نسبت به مینی کیس های معمولی کوچک تر و ظریف تر هستند. مینی کیس ها به صورت مستقل و بدون نیاز به سرور ها کار می کنند.

این مینی کیس های کوچک مثل کامپیوتر های معمولی ، دارای سیستم عامل مستقل و با پشتیبانی از ویندوز های مختلف XP, 7, 10, , Linux هستند.

مینی کیس ها به صورت مداوم و بدون صدا کار می کنند. توانایی پخش انواع فیلم های با کیفیت Full HD و HD را دارا می باشند.

این مینی کیس ها را می توانید روی میزتان و حتی برخی مدل های آن را پشت مانیتور می توانید نصب کنید و یا حتی می توانید مانیتور را روی مینی کیس قرار داده و با آن کار کنید.

مینی کیس به دلیل پشتیبانی از فناوری جدید ۱۴نانو متری باعث شده است تا مصرف برق را به صورت چشم گیری نسبت به کامپیوتر های معمولی کاهش دهند، پس حرارت تولیدی نیز کمتر می شود.

مینی کیس ها دارای وزن کمی هستند که حمل آن به فضا های جدید آسان است. اندازه و سایز طراحی این مینی کیس ها ، نصب آن را روی میزتان آسان و راحت می کند، طراحی زیبا و ظریف مینی کیس از دیگر مزایای آن محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

این مینی کیس های کوچک ، دارای بدنه ای با استحکام بالا است زیرا فلزات و قطعات به کار رفته در مینی کیس از آلیاژ های بسیار با کیفیت اروپا و آمریکا است .

مینی کیس ها به صورتی طراحی شده اند که به صورت راحت و آسان می توانید به فضای داخلی آن دسترسی داشته باشید، و فقط با فشردن چند دکمه می توان به تمامی قطعات داخلی مینی کیس دسترسی داشت.

مینی کیس ها عملکرد سخت افزاری بهینه تری دارند، سخت افزار های مینی کیس به صورتی طراحی شده اند که علاوه بر ابعاد کوچکی که دارند بازدهی بهتری دارند.

مثلا اگر یک کارت سی پی یو با یک کارت گرافیک نا مناسب روی کامپیوتر کانفیگ شود سرعت کامپیوتر کم می شود

اما در مینی کیس ، سخت افزار ها به صورتی طراحی شده اند که علاوه بر حجم کم و سایز کوچک بهترین ارتباط را با یکدیگر دارند به صورتی که سیستم بهترین بازدهی را دارد.

انواع مینی کیس ها

انواع مختلفی از مینی کیس ها وجود دارند

HP، Lenovo ،Asus ،Dell و… سی پی یو این مینی کیس ها ،مثل مینی کیس های معمولی است و توانایی پشتیبانی از CPU های متفاوتی مثل سی پی یو های core i3 و core i5 و core i7 را دارند.

تفاوت مینی کیس ها

به طور کلی تمام مشخصات یک مینی کیس به نحوه استفاده شما بستگی دارد.

در مینی کیس های بزرگ شما به راحتی می توانید چند هارد را اضافه کنید ، این در صورتی است که در مینی کیس ها به دلیل ابعاد کم این امکان وجود ندارد.

مینی کیس های بزرگ نسبت به مینی کیس ها از تنوع بیشتری برخوردار هستند اما در مینی کیس ها این گونه نیست.

در مینی کیس ها اندازه های استاندارد کارت گرافیک پشتیبانی نمی شود و کارت گرافیک های مخصوص به خود را دارند. علاوه بر آن در این نوع مینی کیس ها شما می توانید یا از یک HDD و یا یک SSD استفاده کنید و از این دو حافظه به صورت همزمان نمی توانید استفاده کنید.

باز هم این ویژگی های مینی کیس از جمله ابعاد کوچک و اشغال فضای کم ، باعث شده که این دستگاه طرفداران زیادی داشته باشد.

قیمت مینی کیس

قیمت این مینی کیس ها به نسبت مینی کیس های بزرگ کمی بیشتر است ، به صورتی هر چه ابعاد و سایز مینی کیس کوچکتر باشد، قیمت آن بالاتر می رود، البته لازم به ذکر است که بگوییم قیمت مینی کیس بستگی به امکانات مینی کیس دارد اما در کل قیمت مینی کیس با سخت افزار مشابه مینی کیس معمولی کمی بیشتر است.

خرید مینی کیس ارزان

این روز ها با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز و دلار و بالا رفتن قیمت لوازم الکترونیکی و قطعات کامپیوتر ، خرید لوازم استوک و دست دوم مخصوصا لپ تاپ استوک و مینی کیس استوک می تواند ما را در کاهش هزینه ها بسیار کمک کند.

بیشتر بخوانید:  سفارش بج سینه ( نشان سینه )

جملاتی مثل

استوک، دست دوم، صنعتی، استوک اروپایی ، ریفر، این ها عناوینی است که وارد کنندگان و فروشندگان بر روی قطعات کامپیوتر کارکرده و دست دوم و لپ تاپ ها می گذارند.

مینی کیس کامپیوتر چیست؟

مینی کیس کامپیوتر، جعبه ای مکعبی است که مادربورد، قطعات پردازشی، حافظه ، فن ، پاور و درایو نوری را درون خود جا داده است.

برندهای معروف مینی کیس های استوک یا دست دوم کامپیوتری،مثل Dell, HP و Lenovo با دوام بالا وطولانی مدت هستند و قابلیت حفاظت از قطعات اصلی را دارند، ومعمولا از جنس فلزات مقاوم و ضد زنگ هستند.

خرید و تهیه مینی کیس های دست دوم کامپیوتر به صرفه تر از خرید لپ تاپ دست دوم است ، مثلا در مینی کیس می توانید نسل پردازنده، کارت گرافیک و… را ارتقا دهید اما، در لپ تاپ چیزی قابل ارتقا و به روز رسانی نمی شود.

در قسمت رو به رویی مینی کیس استوک ، دکمه پاور ، روشن یا خاموش ،باز یا بسته کردن درایو نوری، درگاه ها و پورت های اتصال USB و درگاه اتصال هدفون قرار گرفته اند.

کارکرد مینی کیس استوک

یک مینی کیس استوک می تواند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد یا مدت زمان کمی کار کرده باشد و حالا به عنوان جنس دست دوم فروخته می شود، پس یک مینی کیس استوک به معنای دستگاه فرسوده و غیر قابل استفاده نمی باشد.

در کشورهای اروپایی ، شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی پس از مدت زمانی ممکن است تمامی دستگاه های خود را تعویض کنند و نمونه های به روز تری را جایگزین کنند، سپس این دستگاه ها و قطعات را برای کشورهای متقاضی صادر می کنند ، این دستگاه ها و قطعات جنس خیلی بهتری نسبت به نمونه های نو در بازار امروز ما دارند و از دوام و ماندگاری و کیفیت قطعات بالایی برخوردارند.

بنابراین این دستگاه ها و قطعات استوک می توانند ظاهری سالم و مرتب داشته باشند ، مینی کیس های استوک لزوما به معنای ظاهر کارکرده یا مستهلک نیست.

مزایا و ویژگی های مینی کیس استوک برای خرید چیست؟

مزیت و ویژگی مینی کیس استوک یا کارکرده برای کامپیوتر ، قیمت پایین و هزینه به صرفه آن است.

همچنین ویژگی دیگر مینی کیس های استوک همانطور که گفتیم ، برند های اروپایی و با قطعات با دوام و با کیفیت است، و استحکام بدنه این مینی کیس ها بسیار بالا است ، زیرا فلزات به کار رفته در آنها از آلیاژ های بسیار مرغوب و با کیفیت ، موجود در بازارهای کشور های اروپایی و آمریکایی است که این مینی کیس ها در مدت زمان بسیار بالا کیفیت و ظاهر خود را حفظ می کنند. که حتی نسبت به نمونه نو بسیار با کیفیت تر و مقاوم تر هستند؛ و تمامی قطعات این مینی کیس ها به آسانی قابل ارتقا و به روز رسانی می باشند.

مینی کیس استوک تا زمانی که محفظه و چارچوب آن دست نخورده باشد و مشکلاتی مثل ترک خوردگی ، شکستگی، ضرب دیدگی، زنگ خوردگی و… نداشته باشد به خوبی مثل یک مینی کیس نو و آکبند کار می کند و نیازی به تعویض و خرید مینی کیس نو نیست.

بیشتر بخوانید:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

منبع تغذیه مینی کیس استوک

یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های سخت افزاری کامپیوتر ها در مینی کیس استوک، منبع تغذیه آن است ، این قطعه را از مراکز فروش و فروشندگاه معتبر که با صداقت کامل شما را مشاوره و راهنمایی می دهند تهیه کنید ، اگر منبع تغذیه مینی کیس استوک مورد نظر شما به صورت طولانی مدت کار کرده باشد گزینه مناسبی برای مینی کیس استوک شما نخواهد بود.

راهنمای خرید مینی کیس استوک

یکی از چالش های خرید مینی کیس استوک برای افراد ، سلامت و کیفیت قطعات داخلی مینی کیس است . امکان دارد قطعاتی بی کیفیت و نامرغوب در مینی کیس استوک نصب شده باشد که بعدا شما را به دردسر بیاندازد و پس از پرداخت هزینه و با گذشت زمان کمی قطعات دچار خرابی و یا فرسودگی شوند.

پیشنهاد می کنیم، برای خرید مینی کیس استوک تنهابا خیالی آسوده از شرکت ها و یا مراکز خرید و فروشگاه های معتبر خرید نمایید و به خرید از فروشگاه های ناشناخته خودداری کنید.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید با اطمینان یک مینی کیس استوک را خریداری کنید، این است که از مراکزی که برای دستگاه های خود گارانتی و ضمانت در نظر گرفته اند ، خریداری کنید و اگر بعد از خرید به مشکل خوردید به مراکز مراجعه کنید تا متخصصان و مشاوران خبره پاسخگوی نیاز و سؤالات شما باشند.

برای خرید مینی کیس استوکی را انتخاب کنید که از همه لحاظ پاسخگوی نیاز شما باشد ، یکی از نکات قابل توجه هنگام خرید مینی کیس دست دوم ، قطعات داخلی مینی کیس استوک است

پردازنده یا CPU از مهمترین قسمت مینی کیس است که از لحاظ کاری دارای دو نوع، برای کارهای معمولی و کارهای تخصصی است، که قدرت بیشتر هرکدام هزینه های بالاتری را نیز شامل می شود.

کارهای معمولی و روزمره، مانند کار با وب ، کار های اداری ، ویرایش متن و گوش کردن به موسیقی در دسته اول قرار می گیرند. در این موارد تعداد هسته ها اولویت کمتری نسبت به فرکانس هسته ها قرار دارد.

کارهای سنگین مانند کار های گرافیکی ، برنامه نویسی، کد نویسی، وبازی های قدرتمند کامپیوتری است که برای این نوع استفاده ، پردازنده های چهار هسته ای مفید تر و مناسب تر هستند.

رم ، یکی از قطعات داخلی مینی کیس است که باید با توجه به استفاده و کارایی شما انتخاب شود ، اگر از کامپیوتر برای کار های گرافیکی یا بازی های قدرتمند کامپیوتری استفاده می کنید مینی کیسی با رم نسل بالاتر باید خریداری کنید.

درگاه های اتصال و پورت ها یک مینی کیس مناسب باید تمام پورت های لازم از جمله USB, HDMI, DVI را برای اتصال به وسایل دیگر را دارا باشد.

مطلب پیشنهادی

انواع نان رژیمی را بشناسید

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای مصرف خوراکی‌های سالم‌تر در برنامه رژیم غذایی خود هستیم. یکی …