زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟

بازار آدامس و تولیدات مربوط به آن امروزه بسیار گسترده شده است. به طوری که ارزش این بازار در سال ۲۰۱۶ چیزی در حدود ۳۷۳. ۶ میلیون دلار تخمین زده شده است. حال سوال مهم این است که زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟

زانتان گام یا همان صمغ زانتان ماده‌‌ای اصلی در تولید آدامس با طعم‌های گوناگون است. این محصول در تمام دنیا برای تولید آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نیاز به تهیه آن در تمام کشورها به یک شکل نیست.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های توزیع کننده مواد اولیه شیمیایی در ایران می‌باشد. این شرکت سال هاست که در زمینه توزیع مواد اولیه شیمیایی فعالیت می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده بسیاری زانتان گام موردنیاز خود را از پیشگامان شیمی تهیه کنند؛ دسترسی و خرید ساده از این شرکت می‌باشد. به طوری که کافی است با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید.

زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟ این ماده را از کجا بشناسیم؟

این دو سوال ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به طوری که اگر ندانید زانتان چیست؟ ؛ نمی‌توانید نوع با کیفیت آن را از هر مکانی تهیه کنید.

زانتان گام نوعی صمغ است که به عنوان یک افزودنی به مواد بسیاری افزوده می‌شود. عمده‌ترین کاربرد این ماده صنایع غذایی است. دلیل استفاده از آن نیز حجم دهنده و ضخیم کننده بودن آن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  خرید لباس نوزادی: اینترنتی یا حضوری

شاید سوال شما درباره منبع تولید این محصول باشد. شاید تعجب کنید که بگوییم این ماده حاصل تخمیر نوع خاصی از باکتری است. این باکتری زانتوماز کمپستریز نام دارد که شکر را تخمیر می‌کند.

در صورتی که به این ماده کمی الکل بزنیم؛ یک ماده چسبنده و لزج خواهیم داشت. همچنین زمانی که آن را به محصول خود بیفزایید؛ همانند کرونا در همه جا به سرعت پخش می‌شود. البته این کجا و آن کجا!

زمانی که الکل به شکر تخمیر شده افزودیم؛ اینجاست که می‌توان فهمید زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟ چرا که محلول را خشک و پودری می‌کنند. اینجاست که کیفیت صمغ زانتان گام مشخص می‌شود.

اما این روش تهیه طبیعی این صمغ بود. بسیاری از تولید کنندگان آن را در آزمایشگاه نیز پدید می‌آورند. البته لازم است بدانید که اگر آن را در آزمایشگاه هم تهیه کنند؛ چیزی جز الیاف محلول کربوهیدرات نخواهیم داشت.

استفاده از این روش رایج است چرا که الیاف ساخته شده از کربوهیدات هستند. این کربوهیدرات‌ها توسط بدن ما جذب نمی‌شوند. بنابراین بدون آسیب دفع می‌شوند.

از آنجایی که این صمغ توسط بدن جذب نمی‌شود؛ از نظر کالری و انرژی خنثی است. اما لازم است بدانید که زمان هضم غذا را طولانی‌تر می‌کند. چرا که در معده آب را جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) روز ملی فیل

زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟ و چرا؟

این صمغ کاربردهای گسترده‌‌ای در صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، صنایع و… دارد. از این رو بسیاری تمایل به خرید گرید‌های مختلف آن را دارند.

این محصول زمانی که در گرید خوراکی قرار گیرد؛ باید درجه خلوص بالایی داشته باشد. چرا که می‌تواند به عنوان تثبیت دهنده مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول همچنین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهبود بافت، قوام، طعم و عمر مفید خوراکی‌ها می‌باشد. به طوری که امروزه در خوراکی‌های فراوری شده بسیاری از این محصول استفاده می‌شود.

زانتان گام در محصولات آرایشی بهداشتی مراقبت روزانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این محصولات زانتان گام می‌تواند موجب حجیم شدن و خروج ساده‌تر این محصولات از ظرف شود.

زانتان گام می‌تواند مواد جامد را به خوبی روی خود سوار کردن و در تمام بخش‌های مایع پخش کند. همچنین پایداری و حجم را در کرم‌ها و لوسیون‌های آرایشی بهداشتی افزایش می‌دهد.

اما زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟ برای مصارف صنعتی متفاوت است. چرا که این محصول را در صنایع دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.

خرید زانتانگام خوراکی را به دلایل متفاوتی از پیشگامان شیمی تهیه کنید. از جمله این دلایل می‌توان به مقاومت خوب در برابر گرما، PH‌های مختلف، چسبندگی بهتر به سطوح و حجم دهندگی این ماده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

از جمله صنایعی که می‌تواند این ماده را در تولیدات خود داشته باشد؛ می‌توان به صنایع چسب سازی، کاشی سازی و صنایع وابسته، رنگ‌ها، تجهیزات حفاری و استخراج نفت و… اشاره کرد.

انواع گریدهای زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت‌های مختلفی اقدام به فروش این ماده می‌کنند. اما لازم است بدانید که زانتان گام محصولی است که در دو نوع محلول در آب سرد و گرم به فروش می‌رسد. انتخاب این دو نوع کاملاً وابسته به شما و محصولی است که تولید می‌کنید.

در صورتی که گریدهای مختلف را در یک سبد خرید نیاز دارید؛ می‌توانید از پیشگامان شیمی خرید کنید. این شرکت سال هاست که در زمینه خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی گریدهای گوناگون فعالیت می‌کند. از این رو زانتان گام در گریدهای مختلف را در اختیار دارد.

بهترین پاسخ به زانتان گام را از کجا تهیه کنیم؟ پیشگامان شیمی است. خرید سریع، ساده، با کیفیت و با بهترین قیمت از مهم‌ترین دلایلی است که باید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷ و ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ تماس بگیرید. ارائه مشاوره و خرید محصول از این شرکت تنها با شماره تماس‌های ذکر شده ممکن است.

مطلب پیشنهادی

انواع نان رژیمی را بشناسید

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای مصرف خوراکی‌های سالم‌تر در برنامه رژیم غذایی خود هستیم. یکی …