دلایل شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه حسابداری در تهران

هر شرکتی یک سیستم مالی دارد و مرکز این سیستم حسابداری است که می تواند با دانش خود وضعیت مالی شرکت را سرو سامان دهد برای اینکه در حسابداری موفق باشید باید دارای خصوصیاتی باشید مثل علاقه به انجام کار حسابداری، داشتن دانش مورد نیاز و اطلاعات به روز. شمار در آموزشگاه حسابداری در تهران با دریافت خدمات آموزشی به روز در سطح کیفی بالا دانش مورد نیاز را فرا خواهید گرفت. معمولاً افرادی که هنگام ورود به دانشگاه رشته حسابداری را انتخاب می کنند به این امید هستند که بازار کار خوبی پیش رو دارند. اما بعد از گذراندن دانشگاه متوجه می‌شوند که دروس دانشگاه پاسخگوی نیاز آنها برای ورود به بازار کار نیست.  پس بدون شک باید به دنبال کسب مهارت لازم برای ورود به بازار کار باشند، شما در دوره های آموزشگاه حسابداری در تهران مهارت لازم برای ورود به بازار کار را کسب می کنید.  شما به عنوان حسابدار در آینده باید بدانید که یک موسسه حسابداری چه خدماتی به شرکت ها ارائه می دهد که به اجمال در ادامه بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) شیر ترسو برای زنده ماندن به درخت چسبید!

1  خدمات حسابداری مالی

همه شرکت هایی که به نوعی فعالیت دارند و مشغول به کار هستند نیاز دارند که مدیریت مالی خود را به دست افرادی ماهر بسپارند چرا که مدیریت مالی باید مقدار سود و زیان را در پایان سال به هیئت مدیره گزارش کند و فعالیت انجمن مالیات دهی را آسان کند. کاری که  انجام می گیرد این است که تعدادی از شرکت ها کار را به دست موسسه های حسابداری می سپارند و گروهی دیگر، حسابدار استخدام می کنند.

اگر شرکت از دسته اول باشد باید بداند که موسسه حسابداری این خدمات را ارائه می دهد

  • ثبت اسناد: مهمترین فعالیت موسسه حسابداری و ثبت حساب های جاری و معوقه است.
  • تنظیم صورت های مالی: صورت مالی از ۳ قسمت  ترازنامه، سود و ضرر و جریان وجوه تشکیل می شود. مهمترین کاری که یک موسسه حسابداری باید انجام دهد تنظیم صورت مالی شرکت است.
  • خدمات مالی واحدهای اقتصادی: اگر به جای استخدام حسابدار خدمات مالی شرکت را به موسسات حسابداری بسپاریم دیگر نیاز به واحد حسابداری  نیست.
  • عملیات اصلاح و بستن حساب: یکی از اعمال ضروری است است و دقت زیادی نیاز دارد.
  • انجام امور ورشکستگی مالی: در صورت عدم پرداخت بدهی بهتر است که به کمک یک موسسه حسابداری از وضعیت ورشکستگی جلوگیری شود و اگر راهی نیست و در صورت بروز ورشکستگی، امور مالی خودش را به دست بگیرد.
  • خدمات عملیاتی حسابداری: تمام کاری که برای حسابداری یک شرکت انجام می شود مانند راه انداختن یک سیستم مالی، نصب نرم افزار حسابداری و… به وسیله یک موسسه حسابداری انجام می شود.
  • خدمات اجرایی حسابداری
  • خدمات مالیاتی: از آنجا که عدم پرداخت به موقع مالیات موجب ضررهای مالی زیادی می شود بهتر است از موسسه حسابداری در این زمینه کمک گرفت.
  • تنظیم اظهارنامه عملکرد شرکت: از مهم ترین کارهایی که یک حسابدار برای شرکت انجام می‌دهد تنظیم اظهارنامه است زیرا به شدت در میزان مالیات تاثیرگذار است.
بیشتر بخوانید:  4 نکته ای که آقایان باید در هنگام انتخاب پیراهن طرح دار به آن توجه داشته باشند.

حسابداری

 2 خدمات حسابرسی

برای اطمینان از اعتبار و صحت اطلاعاتی که در شرکت ثبت شده است انجام می شود، حسابداری که از طرف موسسه حسابداری مسئول این کار می شود باید درباره قوانین حسابداری اطلاعات کافی داشته باشد.

تعدادی از خدماتی که در حوزه حوزه حسابداری انجام می شود را به اختصار شرح می دهیم.

  • حسابداری اجلالی: برای برطرف کردن مشکلات صورت مالی می‌باشد.
  • حسابداری عملیاتی: عملکرد شرکت را را بررسی می کند و اگر قوانین موجب شد  کارکرد یکی از از واحدهای شرکت از نظر اقتصادی و به صرفه نباشد واحد را حذف کند.
  • حسابداری صورت های مالی: برای اطمینان یافتن از درست بودن صورت مالی انجام می شود و همچنین باعث می شود در زمان مالیاتی مشکلی پیش نیاید.

حسابداری

3 خدمات مشاوره ای

موسسه حسابداری باید توان ارائه تمام خدمات به شرکت را داشته باشد. موسسه حسابداری می تواند واحد مالی شرکت شما را به عهده بگیرد یا مشاوران و حسابداران خود را برای شما بفرستد.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزشی جهان آموز به آدرس https://topamoozesh.ir/ مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با مفهوم تایپوگرافی + پروژه آماده تایپوگرافی افترافکت

مطلب پیشنهادی

شرح عمل بینی

شرح عمل بینی عمل بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی بینی است. هدف عمل بینی  …