خرید لباس نوزادی: اینترنتی یا حضوری

خرید لباس نوزادی یکی از لذت بخش ترین خرید‌هایی است که والدین در طول زندگی شان تجربه می‌کنند. تجربه اول پدر یا مادر شدن یا تجربه اضافه شدن یک عضو کوچک دیگر به خانواده از لذت بخش ترین تجربیات برای همه افراد است. خرید لباس مناسب نوزاد یکی از دغدغه‌هایی است که برای  پدر و مادرها و حتی خانواده‌های آن‌ها، پیش می‌آید. بعد از تولد با رشد سریع نوزاد و تغییر سایز لباس‌هایش این دغدغه به یک نیاز تبدیل می‌شود که باید وقت زیادی برای آن صرف کرد.

خرید اینترنتی لباس نوزادی با راحت کردن این پروسه به شما زمان بیشتری برای لذت بردن از شیرین کاری‌های نوزاد دلبندتان می‌دهد. خرید آنلاین لباس نوزاد مزایای بسیاری دارد و دست شما را برای انتخاب لباسی که باب میل و سلیقه تان باشد و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، بازتر می‌کند. مزایای زیاد خرید اینترنتی آن را به یک انتخاب پرطرفدار در سرتاسر جهان بدل کرده است. انتخاب و خرید اینترنتی لباس نوزادی هم از این قاعده مستثنی نیست اما باید دقت داشته باشید که به دلیل گستردگی دنیای وب و تغییرات پیوسته آن لازم است قبل از اقدام به خرید آنلاین اطلاعات لازم را کسب کنید تا خرید امن و لذت بخشی داشته باشید.

مزیت‌های خرید اینترنتی لباس نوزادی

  • خرید آسان و امن

یکی از مشکلات والدین برای خرید لباس نوزادی این است که بعد از مشخص شدن جنسیت فرزند رفت و آمد و حضور در ازدحام جمعیت ممکن است ایمنی مادر و جنین را تهدید کند. بعد از تولد نوزاد هم مراجعه به فروشگاه‌های حضوری به منظور خرید لباس نوزاد برای مادر و نوزاد سخت و آزاردهنده است. با  خرید اینترنتی لباس نوزادی به دور از هر گونه خطر و به راحتی می‌توانید لباس مورد نظر تان را سفارش دهید و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

  • تنوع بسیار بالای محصولات

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مانند گردش در یک بازار بزرگ و پر زرق و برق است، هر آن چه را که می‌خواهید به راحتی در این بازار بزرگ پیدا می‌کنید. تنوع بسیار بالای محصولات در فروشگاه‌های آنلاین لباس نوزادی باعث می‌شود طیف وسیعی از انتخاب‌ها برای سلیقه‌های مختلف وجود داشته باشد. در فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید انواع سرهمی نوزادی، رامپر و ست نوزادی را به راحتی و بدون دردسر در کنارهم دیده و مقایسه کنید.

  • امکان استفاده از تجربه والدین دیگر
بیشتر بخوانید:  سفارش اینترنتی غذا

بسیاری از افراد وقتی برای اولین بار صاحب فرزند می‌شوند تجربه مفیدی برای انتخاب بهترین لباس‌های نوزادی ندارند. در بحبوحه مرکز خریدهای شلوغ سردرگم می‌شوند. در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی برای جلب اعتماد خریداران، نظرات خریداران قبلی قابل مشاهده است. شما می‌توانید در بخش نظرسنجی یا کامنت‌ها نظر و تجربه والدینی که قبلا محصول انتخابی شما را خریداری کرده اند را مشاهده کنید و با آگاهی بیشتر نسبت به سفارش محصول اقدام کنید.

  • امکان مقایسه قیمت‌ها و خرید با مناسب ترین قیمت

در شرایط اقتصادی کنونی قیمت لباس بچگانه یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید آن محسوب می‌شود. مخصوصاً این که معمولاً لباس‌های نوزادان و کودکان قیمت‌های به نسبت بالاتری از لباس‌های بزرگسالان دارند. اغلب فروشگاه‌های اینترنتی لباس نوزاد قیمت‌هایشان را به صورت شفاف در کنار عکس محصولاتشان درج می‌کنند. و در واقع، شما با سرچ کردن محصولات مورد نیاز خود در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف  امکان مقایسه قیمت محصول مورد نظرتان را در این فروشگاه‌ها دارید، به این ترتیب می‌توانید لباس نوزادی را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

  • صرفه جویی در وقت و هزینه

رفتن به فروشگاه‌ها و پاساژهای مختلف برای خرید لباس کودک کار بسیار زمان بر و طاقت فرسایی است. در خرید حضوری ساعت‌ها باید ترافیک و شلوغی را تحمل کنید. علاوه براین هزینه‌های سوخت خودرو یا هزینه رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی هم با خرید اینترنتی لباس نوزادی حذف می‌شوند.

  • خرید تمام وقت و بدون محدودیت زمانی

امروزه اکثر افراد بیشتر روزهای هفته را مشغول کار هستند و فقط در اوقات فراغت و روزهای تعطیل برای خرید وقت دارند. بسیاری از فروشگاه‌های حضوری در روزهای تعطیل بسته هستند ولی در خرید آنلاین این محدودیت وجود ندارد. در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی درگاه‌های ۲۴ ساعته برای پرداخت وجه طراحی شده است و امکان خرید لباس نوزاد به صورت اینترنتی همه روزه و در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد.

  • امنیت بیشتر
بیشتر بخوانید:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

در خرید حضوری همواره خطر برخورد با افراد و اشیا، مادر و نوزاد را تهدید می‌کند. علاوه بر این آلودگی هوا، شیوع بیماری‌های واگیردار، خطر دستبرد سارقان هم از دیگر خطراتی هستند که در خرید حضوری در کمین افراد هستند.

هنگام خرید اینترنتی لباس نوزادی باید چه نکاتی را رعایت کنیم  

  • از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

یکی از خطراتی که هنگام خرید اینترنتی لباس نوزادی و خرید آنلاین دیگر محصولات با آن رو به رو می‌شویم، خطر کلاهبرداری است. هنگام خرید اینترنتی سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه خرید کنید.

با کمک نکات زیر می‌توانید از امنیت خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید:

  1. داشتن نماد تجارت الکترونیک اولین نشانه ای است که به شما اطمینان می‌دهد که خرید امنی را تجربه خواهید کرد.
  2. اگر سایت فروشگاه مستقیما به درگاه پرداخت متصل است دقت داشته باشید که پیوند URL سایت پرداخت باید https باشد.
  3. حتی الامکان گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب کنید.
  4. اسناد و عکس‌های مربوط به پرداخت وجه خود را حذف نکنید.
  5. قبل از ثبت سفارش از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید. چون اگر بعد از ارتباط با ادمین یا ثبت خودکار سفارش از انتخاب خود منصرف شوید امکان اشتباه در ارسال محصول مورد نظر شما پیش می‌آید.
  6. نظرات دیگران را بررسی کنید: اکثر فروشگاه‌ها رسیدهای پستی ارسال مرسوله را در معرض دید خریدار قرار می‌دهند. شما با بررسی سایت یا پیج فروشگاه از طریق دیدن کامنت‌های رضایت مشتریان و رسیدهای پستی ارسال مرسوله مشتریان دیگر می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه به تعهدات خود عمل می‌کند و محصول به دستتان می‌رسد.
  • مشخصات لباس را کاملا بررسی کنید

هنگام خرید اینترنتی لباس نوزادی باید اطلاعات زیر را در مورد لباس نوزاد به دقت بررسی کنید و بعد نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

جنس: این مورد بسیار حائز اهمیت است. نوازد شما پوست بسیار لطیف و حساسی دارد. هنگام سفارش لباس نوزادی به جنس و طرح پارچه لباس توجه کنید. سعی کنید لباس‌هایی با پارچه‌های لطیف و دارای طرح و نقوش کمتر را انتخاب کنید.

رنگ و طرح: بهتر است از انتخاب لباس‌هایی که دارای طرح‌های برجسته و خشن و عروسک و پاپیون آویزان هستند و نیز لباس‌های دکمه دار و زیپ دار برای نوزاد صرفه نظر کنید. انتخاب این گونه لباس‌ها را به زمانی که نوزادتان کمی بزرگ تر شد موکول کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های پرندگان

سایز: هنگام انتخاب لباس به سایز نوزادتان دقت کنید. بهتر است قبل از سفارش اینترنتی لباس نوزادی از فروشنده اطلاعات دقیق سایز لباس را بپرسید و با در نظر گرفتن رشد نوزادتان لباس‌های مناسب را سفارش دهید.

قیمت: خوشبختانه شما درخرید اینترنتی لباس نوزادی امکان مقایسه قیمت‌ها را در همه فروشگاه‌ها به آسانی دارید و می‌توانید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب سفارش دهید. البته دقت کنید که همیشه قیمت پایین تر نشانه مناسب بودن جنس نیست شما باید در کنار کیفیت خوب قیمت مناسب را انتخاب کنید.

  • از فروشگاه‌هایی خرید کنید که گارانتی مرجوعی دارند.

داشتن گارانتی مرجوعی به شما این امکان را می‌دهد که اگر از لباس نوزادی که خرید کرده اید راضی نبودید و یا لباس با آنچه در سایت فروشگاه مشاهده کردید متفاوت بود به راحتی آن را مرجوع کنید.

  • خرید بی واسطه، جشنواره‌ها و تخفیفات ویژه را از دست ندهید

برای خرید لباس نوزادی شما می‌توانید بدون واسطه لباس‌های نوزادتان را از تولیدی‌ها با قیمت بسیار پایین تر از بازار سفارش دهید. فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً در مقطعی از سال تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان در نظر می‌گیرند. بعلاوه بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی به مشتریان ثابتشان کد تخفیف ویژه ارائه می‌دهند و با قرعه کشی و اهدای جوایز مشتریانشان را به خرید بیشتر تشویق می‌کنند. اگر شما در باره زمانی این تخفیفات سفارش خود را ثبت کنید احتمالا از نظر مالی برایتان به صرفه تر خواهد بود.

خرید اینترنتی لباس نوزادی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که شما می‌توانید ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، بهترین و شیک ترین لباس‌ها در فروشگاه‌های بزرگ سراسر کشور دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید بهترین ست‌ها و سرهمی نوزادی را با تنوع بسیار بالا از فروشگاه اینترنتی شمال مال با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه‌ها خریداری کنید.

 

منبع: شفقنا

مطلب پیشنهادی

انواع نان رژیمی را بشناسید

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای مصرف خوراکی‌های سالم‌تر در برنامه رژیم غذایی خود هستیم. یکی …