بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس

کیت وینسلت,بیوگرافی کیت وینسلت,زندگینامه کیت وینسلت

کیت وینسلت بازیگر برجسته هالیوود است

بیوگرافی و عکس های کیت وینسلت

کیت وینسلت یکی از موفق ترین بازیگران زن هالیوودی است که با ایفای نقش در فیلم پرفروش تایتانیک به شهرت جهانی دست یافت. کیت وینسلت برنده یک جایزه اسکار، چندین جایزه گلدن گلوب و بفتا شده است.

بیوگرافی کوتاه کیت وینسلت:

نام واقعی: کیت الیزابت وینسلت

تاریخ تولد: اکتبر 1975

محل تولد: ریدینگ، انگلستان

زمینه کاری: بازیگری و خوانندگی

بیوگرافی کیت وینسلت

کیت الیزابت وینسلت (کیت وینسلت)، بازیگر فیلم پرفروش تایتانیک، در اکتبر 1975 در ریدینگ، برکشایر، بریتانیا به دنیا آمد. کیت وینسلت بازیگر برجسته هالیوود و برنده جایزه اسکار، چندین جایزه گلدن گلوب و بفتا است.

کیت وینسلت اصالتا بریتانیایی است. مادرش سالی بریجز و پدرش جان وینسلت هنرمندان کمتر شناخته شده ای بودند که علاوه بر بازیگری به صورت پاره وقت کار می کردند. مادر کیت پیشخدمت بود و پدرش سازنده استخر بود.

کیت وینسلت دومین فرزند از چهار فرزند خانواده است و دو خواهر به نام های آنا و بث و یک برادر به نام جاش دارد.پدربزرگ و مادربزرگ کیت همچنین یک مرکز تئاتر را اداره می کردند و این باعث شد کیت بازیگر شود.

کیت وینسلت با انجام نمایشنامه بزرگ شد. او از سن 5 سالگی به تئاتر روی صحنه رفت و از 11 سالگی در تئاتر مدرسه اجرا کرد. در سال های نوجوانی، اولین برد بزرگ خود را پس از بازی در وندی در نمایش پیتر پن به دست آورد. کیت کار خود را با این برنامه های کوچک آغاز کرد و حتی در تبلیغات تلویزیونی نیز بازی کرد.

موسیقی هنر و فیلم کیت وینسلت

کیت وینسلت بازیگر نقش رز در فیلم تایتانیک بیوگرافی کیت وینسلت,زندگینامه کیت وینسلت,کیت وینسلت در تایتانیک

کیت وینسلت فعالیت سینمایی خود را به طور جدی در سال 1991 در سن 16 سالگی آغاز کرد. اولین حضور جدی کیت مقابل دوربین سریال فصل تاریک بود که موضوعی علمی تخیلی و نقشی کوچک داشت. سپس در سال 1994 کیت وینسلت اولین نقش اصلی خود را در فیلم موجودات بهشتی بازی کرد و توانست جایزه منتقدان فیلم لندن را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال گاندو 2 + عکس های بازیگران سریال لوتی

در سال 1995، کیت وینسلت در فیلم اقتباسی از رمان حس و احساس جین آستن ظاهر شد.

این فیلم در سن 21 سالگی سه جایزه به وینسلت برد که یکی از آنها جایزه بفتا بود.او همچنین برای اولین بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

در سال 1998، سرنوشت به نفع او بود و کیت وینسلت توانست یک شبه با بازی در فیلم پرفروش تایتانیک به ستاره هالیوود تبدیل شود. کیت در تایتانیک با نقش رز عاشق لئوناردو دی کاپریو ظاهر شد و این بازی برای او دومین نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه داشت.

زندگینامه کیت وینسلت,عکسهای کیت وینسلت,تصاویر کیت وینسلت کیت وینسلت فعالیت سینمایی خود را به طور جدی در سن 16 سالگی آغاز کرد

از همان لحظه کیث به بازیگری تبدیل شد که می توانست هر پروژه ای را که می خواست انتخاب کند.

در سال 2000 کیت وینسلت تجربه بازی در یک فیلم تاریخی به نام “لحاف پرها” را داشت که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

در سال 2000 در فیلم تاریخی Quills ظاهر شد که به آخرین روزهای زندگی مارکیز دو ساد می پردازد. این بازیگر هنگام بازی در نقش کارکنان یک بیمارستان روانی از مارکی مراقبت می کند. منتقدان بازی او را ستودند.

کیت وینسلت بار دیگر برای بازی در فیلم Iris در سال 2001 نامزد گلدن گلوب و اسکار شد.

حضور او در ملودرام Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) چهارمین نامزدی اسکار را برای کیت در بخش بهترین بازیگر زن به ارمغان آورد. او در این فیلم کمدی مقابل جیم کری قرار گرفت که نقشی جدی بازی کرد.

یکی از فیلم های معروف کیت وینسلت «در جستجوی سرزمین نورلند» محصول سال 2004 است که در آن در کنار جانی دپ بازی کرد.

کیت وینسلت در سال 2007 و در فیلم بچه های کوچک برای پنجمین بار نامزد اسکار شد اما این بار تندیس اسکار را دریافت نکرد.

کیت وینسلت در فیلم‌های دیگری چون «تعطیلات»، «جاده انقلابی» و «خواننده» نیز حضور پررنگ و موفقی داشت و در نهایت در سال 2008 موفق به دریافت جایزه برای فیلم «خواننده» شد و نامزد دریافت جایزه شد. اسکار برای ششمین بار .. اسکار بهترین بازیگر زن .

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی یاسینی و همسرش + عکس های علی یاسینی + اینستاگرام

از دیگر موفقیت های این ستاره جوان هالیوود دریافت نشان شوالیه از ملکه بریتانیا برای بازی در فیلم «روز اول ماه مه» بود.

در مارس 2014، این بازیگر یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.جان فوت، منتقد مشهور سینما، کیت وینسلت را بهترین بازیگر زن در کنار مریل استریپ می‌دانست و معتقد بود که هیچ نقشی وجود ندارد که کیت از عهده آن بربیاید.

زندگی خصوصی کیت وینسلت

تصاویر کیت وینسلت،فیلمهای کیت وینسلت،کیت وینسلت و همسرش کیت وینسلت سه بار ازدواج کرده و سه فرزند دارد

کیت وینسلت سه بار ازدواج کرده و سه فرزند دارد. در 16 سالگی که تازه بازیگری را شروع کرده بود با بازیگر و نویسنده 28 ساله استفن تردرا وارد رابطه جدی شد. رابطه آنها 4 سال به طول انجامید و تریدرا بر اثر سرطان استخوان درگذشت.

در نوامبر 1998، کیت وینسلت با کارگردان جیم تریپلتون ازدواج کرد که از او صاحب یک دختر به نام میا شد. این زوج یک سال بعد از هم جدا شدند.

کیت در سال 2003 با کارگردان سام مندز ازدواج کرد و پسرشان آلفی وینسلت مندز به دنیا آمد. این دو به مدت 7 سال با هم زندگی کردند و سپس در سال 2010 طلاق گرفتند.

در سال 2011، کیت با ند راک اند رول، یک میلیونر بریتانیایی که سه سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد و در دسامبر 2013 پسرشان بیر بلیز وینسلت به دنیا آمد. این خانواده اکنون در انگلستان زندگی می کنند.

علایق کیت وینسلت و کارهای بشردوستانه او:

قد و وزن کیت وینسلت,فیلم تعطیلات کیت وینسلت,نام پسر کیت وینسلت کیت وینسلت همچنین پخش کننده و گوینده مستندها و کتاب های کودک است.

کیت وینسلت علاوه بر بازیگری، پخش کننده و گوینده مستندها و کتاب های کودک نیز بوده است و در سال 2000 برنده بهترین آلبوم صوتی کودکان برای گوش دادن به قصه گو شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی سخنگو + عکس های علی سخنگو و همسرش

وینسلت به خوانندگی نیز علاقه دارد و در برخی از موسیقی ها از جمله فیلم هایش همکاری داشته است. او همچنین یک تک آهنگ به نام “What If” را منتشر کرد که در بین تک آهنگ ها محبوب شد.

کیت وینسلت یک مدافع نسبتاً شناخته شده وگان و حقوق حیوانات است. او حتی با برخی رستوران ها دعوا کرد تا «کبد چرب» را در فهرست غذایشان قرار دهد.

کیت وینسلت یکی از افرادی است که برای تغییر استانداردهای زیبایی در هالیوود تلاش می کند، او معتقد است که زنان باید هر طور شده خودشان را دوست داشته باشند و زیر بار رژیم های سنگین و عمل های زیبایی نشوند.

او عکس گرفتن از او در مجلات را ممنوع کرد و حتی در نمایش فیلم تایتانیک بر خلاف نظر گروه فیلمبرداری با لباسی باز به وزن 90 کیلوگرم حاضر شد. کیت برای اینکه بتواند در حرفه بازیگری دوام بیاورد مجبور شد بر خلاف میل درونی خود به تدریج وزن خود را کاهش دهد تا هنرمندان جدید جای او را نگیرند. او در مصاحبه ای گفت که از خودش متنفر است که برای ایفای نقش باید وزن کم کند.کیت وینسلت در حال حاضر 169 سانتی متر قد و 65 کیلوگرم وزن دارد

وینسلت همچنین یک انسان دوست اوتیسم است. در سال 2011 جایزه U Donna برای بهترین کار بشردوستانه به او اهدا شد.

کیت وینسلت برای مدتی مدل خانه عطر Lancôme و همچنین سفیر لطافت برای شرکت ساعت سازی سوئیسی Longines بود. وینسلت همچنین در چندین کمپین تبلیغاتی برای هر دو برند ظاهر شده است.

دارایی وینسلت حدود 90 میلیون دلار تخمین زده می شود.

لیست فیلم های کیت وینسلت:

احساسات و حساسیت ها (1995)

تایتانیک (1997)

زنبق (2001)

درخشش ابدی ذهن پاک (2004)

بچه های کوچک (2006)

همه مردان پادشاه (2006)

جاده انقلابی (2008)

خواننده (2008)

قتل (2011)

میلدرد پیرس (2011)

روز کارگر 2013)

کوه بین ما (2017)

آمونیت ها (2020)

برگرفته از بیتوته

.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی علی صادقی

تصویر علی صادقی بیو گرافی علی صادقی علی صادقی متولد هنرمند سینما و تلویزیون ایران …