بیوگرافی سبحان اکرامی

[ad_1]

sobhanakrami singer1 1 بیوگرافی سبحان اکرامی

بیوگرافی سبحان اکرمی

سبحان اکرامی در 6 فروردین 1360 در تهران متولد شد و در رشته مهندسی نساجی با تاکید بر علم الیاف و شیمی رنگ تحصیل کرد. از دوران دبیرستان و دانشگاه به فعالیت های هنری مانند تئاتر، موسیقی و دوبله پرداخت.

سبحان اکرامی فعالیت رسانه ای خود را از شبکه سه با برنامه «هنر مشرق زمین» آغاز کرد. وی در سال 1382 قهرمان کاراته شد و از سال 1378 به عنوان کارشناس مسائل ورزشی مرتبط با فناوری، همکاری خود را با رادیو ورزش آغاز کرد.

sobhanakrami singer1 7 بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی در سال 1385 در برنامه نوروزی عید به ایفای نقش پرداخت و پس از این برنامه اولین برنامه قانونی خود را با عنوان «ورزش رز شمر» در رادیو ورزش آغاز کرد که به مدت 8 سال و نیم ادامه داشت. او با بیش از 110 برنامه در ماه 1392، یعنی بیش از سه برنامه در روز، رکورددار تعداد برنامه های رادیو ورزش است. او به عنوان گزارشگر ورزشی به مسابقات زیادی اعزام شد.

sobhanakrami singer1 6 بیوگرافی سبحان اکرامی

ورود سبحان اکرامی به دنیای موسیقی و خواننده از زبان خودش:

باید بگویم که ما در خانه زیاد موسیقی گوش نمی‌دادیم و حتی اگر هم گوش می‌دادیم، آثار موسیقایی و اشعار مشابه شجریان، نظری، افتخاری یا مهرداد کاظمی که در عرصه ایرانی کار می‌کردند، بسیار کم بود. موسیقی کلاسیک.که آن هم محدود به ماشین و در طول سفر بود. اما شخصاً به بسیاری از خوانندگان پاپ علاقه مند هستم و به نظرم آنها جزو برترین های موسیقی پاپ ایران هستند، فارغ از اینکه چه خوانده اند یا نه و موافق نظرشان هستم یا نه.

sobhanakrami singer1 5 بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی یکی از مجریان خوش صدای رادیو ورزش است

و افزود: اما طبق قول حضرت علی (علیه السلام) که فرمودند من بهترین را از بین مردم و اعمالشان انتخاب می کنم، سعی کردم نوع و سبک خواندن این افراد را به یاد بیاورم و از آنها درس بگیرم و تجربه به دست آوردن. و شما با آن همراه باشید این به این دلیل است که من از ابتدا هم صدا و سبک موسیقی و هم آهنگ هایی را که آنها انتخاب کرده بودند دوست داشتم و با توجه به علاقه ای که به مقوله صدا داشتم این صداها را به شکل دیگری گوش دادم، شاید لیسنینگ خودم. با بقیه فرق داشت . به همین دلیل در دوران جوانی با اینکه خیلی کم موسیقی گوش می دادم – تاکید می کنم خیلی کم – اما آنقدر با دقت گوش می دادم که گوشم را تمرین می داد.

بیشتر بخوانید:  کافه جوجه تیغی/ تصاویر

sobhanakrami singer1 4 بیوگرافی سبحان اکرامی

بیوگرافی سبحان اکرمی

اکرامی درباره آموزش هایی که در این صحنه دید ادامه داد: بعدها برای مدت بسیار کوتاهی با استاد کرمه اصلانی روی موسیقی سنتی و آواز ایرانی کار کردم اما دیدم واقعا در توان و حلق من نیست. برای آن مناسب نبود این کار.استاد همچنین پسرشان مسیح اصلانی را به من معرفی کرد که او هم کمی با من روی سه تار و صفا کار کرد اما دیدم واقعاً نمی توانم این کار را انجام دهم و به همین دلیل به موسیقی پاپ علاقه مند شدم.

sobhanakrami singer1 3 بیوگرافی سبحان اکرامی

عکس سبحان اکرامی

یک نوع آواز، یک باس ضبط شده، به ندرت حتی در موسیقی پاپ استفاده می شود، چه رسد به موسیقی سنتی که در آن از صدای چپ کوک شده و البته میانی مردانه استفاده می شود. صدای باریتون، باریتون، تنور و حتی بیشتر شبیه به صدای استاد موسیقی ایران شجریان یا استاد فقید ایرج بسطامی که گستره صدایش بالاتر از آقایان بوده و وارد محدوده صدای بانوان شده است، بیشتر است. قابل قبول در بین مردم و اساتید موسیقی سنتی. اتفاقاً موسیقی سنتی را فراموش کرده بودم، اما تجربه او را با خودم بردم و پاپ و پاپ کلاسیک را شروع کردم.

بیشتر بخوانید:  مجموعه پیام های تسلیت به انگلیسی

وی افزود: در این صحنه استادان بسیاری از جمله آقایان کارا تپه و فولادوند که در گروه کر و ارکستر سمفونیک تجربه کردند زندگی کردم، اما نقطه عطف زندگی من دوستی با محمدرضا صادقی استاد آواز بود. ، که بسیار هستند. خود خواننده های خوبی بودند و گروه آوازی من هم به آنها نزدیکتر بود

sobhanakrami singer1 2 بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحنا اکرامی مجری رادیو

این امر باعث شد که تحصیلات بهتری داشته باشم، در حالی که او با دقت، تأمل و صمیمیت با شاگردانش رفتار می کرد و همین امر باعث شد تا فعالیت هایم را با جدیت بیشتری در عرصه موسیقی و کلاس آواز دنبال کنم. جالب اینجاست که مرا به صحنه دوبله هم کشاندند و به دلیل صدا و بیان و سابقه تئاتری ام، مرا به دوستانم در این حوزه معرفی کردند که بلافاصله قبول شدم و مشغول به کار شدم.

آلبوم سبحان اکرامی:

آلبوم عاشقانه روح

آهنگ های سبحان اکرامی:

مرز

با تو

بیشتر بخوانید:  مدل شومیز ساده

کوتاه ترین دیوار

من دارم می میرم

من فحش نمیدم

او می گوید

دلتنگی برای گذشته

بیخوابی

sobhanakrami singer1 1 بیوگرافی سبحان اکرامی

عکس های اینستاگرام سبحان اکرمی

انتشارات مرتبط:

بیوگرافی فروغ قجابگلی

بیوگرافی رامبد جوان؛ بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی

بیوگرافی زنده یاد عارف لرستانی + تصاویر

بیوگرافی امیرحسین صدیق + عکس امیرحسین صدیق

بیوگرافی پرویز پرستویی مردی از جنس مردم

بیوگرافی رضا کیانیان؛ بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون

بیوگرافی غزل شاکری + تصاویر

بیوگرافی غزل شاکری + تصاویر

بیوگرافی پرویز فلاحی پور

بیوگرافی سبحان اکرامی

منبع:robeka.ir

[ad_2] [ad_2]

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …