انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022

قیمت یک تلویزیون همواره جزو یکی از اولین موارد پر‌اهمیت در خرید تلویزیون به حساب می‌آید که بیشتر افراد بدان اهمیت می‌دهند؛ درواقع قیمت‌ها بسته به سال ساخت و امکانات و برندی که دارند، متمایز از هم هستند. اما انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022 به نظر شما کدام دستگاه‌های تلویزیون هوشمند (Smart) هستند؟

آیا برند تلویزیون آنچنان که قابلیت‌های یک تلویزیون مهم‌اند، اهمیت دارد یا فقط نامی حک شده بر روی یک دستگاه است؟ تمامی این موارد در اینجا پاسخ داده می‌شوند.

المانهای مهم پیش از خرید تلویزیون هوشمند (Smart)

قیمت‌ها بسته به سال ساخت و امکانات و برندی که دارند متفاوت است؛ چراکه هرساله تکنولوژی‌های بسیار زیادی وارد کار می‌شوند و از لحاظ اینچ، کیفیت صفحه نمایش، پورت‌های ورودی، مصرف انرژی، حالت‌های مختلف قابل پشتیبانی توسط صفحه نمایش برخورداری از سیستم عامل و داشتن گیرنده دیجیتال، یک دستگاه تلویزیون هوشمند (Smart) را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از اقدام به خرید تلویزیون، برای خود برخی معیارهایی تعیین کنید تا بدون وجود هیچ گونه مشکلی، به یک انتخاب سریع و راحت در میان مدل‌های متنوع موجود در بازار دست یابید.

دومین مورد تعیین میزان اینچ تلویزیون هوشمند است؛ چراکه انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022 دارای قابلیت‌های مختلفی و تنوع بالایی هستند و این شما هستید که باید تناسب بین ابعاد فضا و تلویزیونی که قرار است در آنجا استفاده شود را تعیین کنید.

بیشتر بخوانید:  گنج هیتلر پیدا شد

در حال حاضر، برندهای زیادی در عرصه تکنولوژی و تلویزیون مشغول به کار و رقابت با یکدیگر هستند که شامل ال جی، سامسونگ، سونی و مدل‌های دیگر است. اما در این میان، بیشترین میزان خرید خانواده‌های ایرانی از شرکت ایکس ویژن صورت می‌گیرد؛ شاید با خود بگویید چطور ممکن است؟

شرکت ایکس ویژن با در نظر گرفتن بودجه محدود، طراحی زیبا و امکانات قابل قبولش، جزو انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 1400 شده است.

ایکس ویژن، یکی از برندهای معروف ایرانی در زمینه ساخت تلویزیون بوده که تمامی قطعات آن از خارج کشور به ایران آمده و در این جا مونتاژ می‌شود؛ همین امر باعث شده تا ایکس ویژن نیز بتواند جزو رقبای سرسخت دیگر برندها باشد.

کدام تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022 محبوبتر است؟

باید خدمتتان عرض کنیم که اکثر برندهای تلویزیون عالی هستند، اما بعضی از آنها بیش از سایر موارد، مقبول واقع شده‌اند و در هر برند نیز، بعضی دستگاه‌ها بیش از سایر موارد نظرات را به خود جل می‌کند.

در اینجا، انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 1400 که برندهای مهمی در دنیای تلویزیون هستند بیان می‌کنیم تا به شما در خرید تلویزیون هوشمند بعدی خود، کمکی کرده باشیم.

بیشتر بخوانید:  ایده های جالب برای ساخت کاردستی با پوست پسته

انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022

اولین مورد، تلویزیون هوشمند سری هشت مدل XTU835 (Smart) 2022 ایکس ویژن است. این تلویزیون 50 اینچ بوده و کیفیت صفحه نمایش اش اولترا اچ دی است. میزان روشنایی صفحه به یمن وجود قابلیت HDR10 از قبل هم بیشتر شده و رنگ ها با تفکیک بیشتر و بهتر به نمایش گذاشته می‌شوند.

تلویزیون هوشمند سری هشت مدل XTU835 ایکس ویژن دارای دو درگاه یو اس بی 3 و یو اس بی 2، سیستم عامل اندروید نسخه 10، ورودی HDMI سه گانه برای دستگاه‌ها و اسپیکر قوی با صدای واضح می‌باشد.

دومین دستگاه ایکس ویژن سری 5 مدل XCU585 بوده و کیفیت خروجی صفحه اش 4K می‌باشد که همانند مدل قبل است. این تلویزیون جزو انواع تلویزیون‌های هوشمند (Smart) در ایران سال 2022 به حساب آمده و در کنار قابلیت HDR10، رزولوشن 2160 در 3840 پیکسلی، روشنایی 1000 نیتی، دو درگاه USB 2.0 و سه درگاه HDMI است که قابلیت اتصال هارد و دیگر دستگاه‌های هوشمند را امکان پذیر می‌سازد.

در بین برندهای تلویزیون های ایرانی با انباکسینگ چند مدل از برندهای ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا و شهاب و پخش ویدئوهای 4K به نتیجه زیر رسیدیم.

با اینکه مدل مورد تست ما در دنیای تلویزیون‌ها میان‌رده محسوب می‌شود، اما نسبت به تی سی ال و اسنوا ظرافت بیشتری در طراحی دارد و حتی از امکانات و پورت‌های کامل‌تری نیز برخوردار است و اگر لوگوی تلویزیون xvision را جدا کنید، به سختی می‌توان تشخیص داد که این تلویزیون از یک برند ایرانیست!

بیشتر بخوانید:  خرید کفش اسپرت دخترانه با قیمت‌های باورنکردنی

کیفیت پخش ویدئو 4K  این مدل جایی برای انتقاد باقی نمی‌گذارد و نمایش میلیونی رنگ و کنتراست آن به مدل‌های خارجی نزدیک است و حتی شدت و کیفیت نور صفحه ‌نمایش هم بسیار جذاب است. از طرفی هم از تنظیمات کاملی مربوط به پخش ویدئو هم برخوردارست.

یکی از زیباترین انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران و بزرگترین تولیدهای شرکت ایکس ویژن، تلویزیون 65 اینچی اولترا اچ دی مدل 65XTU845 سری هشت است که برخلاف دیگر تلویزیون‌ها که پنل صفحه نمایش آنها IPS بود، پنلی LED دارد! فکرش را بکنید، یک تلویزیون بزرگ با بالاترین کیفیتی که حتی چشم به خود ندیده است آن هم وجود 8.3 میلیون پیکسل در صفحه نمایش ساخته شده می‌باشد تا شما را غرق در محتوای پخش شده کند.

این سری از فناوری MEMC جهت پخش فیلم، سریال، بازی و هرگونه محتوای دیگر بدون وجود لگ و فریم ریت پایین است و از سیستم عامل هوشمند اندروید 10 جهت انجام تمامی کارها همانند یک موبایل خانگی به خوبی عمل می‌کند.

مطلب پیشنهادی

انواع نان رژیمی را بشناسید

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای مصرف خوراکی‌های سالم‌تر در برنامه رژیم غذایی خود هستیم. یکی …