آموزش دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام

راههای دانلود استوری اینستاگرام, دانلود هایلایت اینستاگرام, دانلود هایلایت اینستاگرام برای ایفون

بزرگترین مشکل اینستاگرام از دیدگاه کاربران عدم امکان دانلود محتوا میباشد

آموزش دانلود استوری اینستاگرام/دانلود هایلایت اینستاگرام

امروزه اینستاگرام در بین مردم سراسر جهان و خصوصا ایرانی ها شهرت زیاد زیادی دارد. این شبکه اجتماعی شایستگی هایی زیادی برای به اشتراک گذاشتن تصویر و فیلم در اختیار کاربر می گذارد و در کنار آن می توان از آن به عنوان پیام رسان و یا یک برنامه ارتباط تصویری نیز استفاده کرد. اما در کنار این همه شایستگی های زیاد و مناسب، مشکلاتی نیز دارد.

بیشترین خلا در اینستاگرام آن جا میباشد که امکان دانلود مستقیم تصویر ها و یا فیلم ها به کاربران داده نمی شود و به همین دلیل بسیاری از کاربران همیشه به دنبال راهی برای دانلود از اینستاگرام هستند.

به همین خاطر بسیاری از برنامه نویسان به اندیشه آن افتادند که این خلاء را پر کنند آسان ترین راه ممکن را برای دانلود از اینستاگرام قبل از هر شخص دیگری پیدا کنند.

به دلیل آن که افراد زیاد زیادی به دنبال دانلود از اینستاگرام هستند، افراد زیادی نیز به دنبال راه حل برای این مشکل بودند و خوشبختانه امروزه راه های زیادی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد.

در ادامه انواع راه های دانلود استوری، هایلایت و یا تصویر و ویدئو از اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

ذخیره هایلات و یا استوری پیج خودمان

خوشبختانه اینستاگرام برای این مورد در خودش راه کارهایی دارد. برای این کار ابتدا باید به استوری و یا هایلات خودتان مراجعه کنید و سپس سه نقطه ای که در بالای ورقه استوری اینستاگرام وجود دارد را لمس کنید.

 دانلود هایلایت اینستاگرام برای ایفون, ذخیره هایلایت استوری, ذخیره استوری اینستاگرام

ذخیره استوری خودمان در گالری

پس از این که گزینه های بیشتری به شما نمایش داده شد، روی گزینه “save” و یا “ذخیره” کلیک کنید تا استوری و یا هایلات مورد نظر شما در گالری شما ذخیره شود.

آموزش دانلود استوری و یا هایلایت اینستاگرام دیگران

برای دانلود استوری و یا هایلایت دیگران، اینستاگرام راه دانلود مستقیمی ندارد و شما باید با استفاده از راه های واسطه ی دیگر مشابه اپلیکیشن ها و یا سایت های دیگر استفاده کنید.

خوشبختانه امروزه اپلیکیشن ها و سایت های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای دانلود استوری ها و یا هایلایت های اینستاگرام دیگران استفاده کنید.

مهم ترین نکته این میباشد که قطعا برای دانلود این اپلیکیشن ها از مراجع قابل اطمینان و مطمئن مشابه گوگل استور و یا مارکت های داخلی استفاده کنید و هر برنامه ای که در شبکه های اجتماعی مشابه تلگرام، واتساپ و یا … برای شما ارسال شد را روی گوشی خود نصب نکنید.

بیشتر بخوانید:  کلوز فرند در اینستاگرام چیست؟ نحوه ی کار با Close Friends

اگر هم می خواهید که از راه سایت ها دانلود را انجام دهید از راه سایت هایی که نکات امنیتی مشابه گواهی SSL را رعایت کرده اند اقدام به دانلود کنید و همیشه مرورگر خود را به روز نگه دارید تا در صورت وجود هر گونه مشکل امنیتی در سایت ها گوگل به شما اخطار دهد و جلوی شما را بگیرد.

در ادامه برخی از سایت ها و یا برنامه هایی که می توانید برای دانلود استوری و یا هایلات اینستاگرام از آن ها استفاده کنید، را به شما معرفی می کنیم.

معرفی و آموزش سایت های دانلود استوری و هایلات اینستاگرام

دانلود استوری ها و هایلایت ها از سایت storysaver

لازم به ذکر میباشد که این روش برای پیج های پرایوت و یا همان خصوصی کار نمی کند و برای دانلود از پیج های خصوصی باید به روش اخر مراجعه نمایید. نکته ی دیگر این میباشد که روش استفاده از تمامی سایت های دیگر نیز به همین گونه میباشد و با استفاده از روش زیر می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

سایت استوری سرور یکی از بهترین سایت ها برای دانلود استوری ها و یا هایلات های اینستاگرام میباشد. برای دانلود از این سایت پس از این که داخل سایت شدید، با چنین ورقه ای روبرو می شوید:

 ذخیره استوری اینستاگرام, راه های دانلود ویدئو از اینستاگرام, دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام

نمای اولیه سایت استوری سیور

در این ورقه ابتدا باید انتخاب کنید که می خواهید استوری دانلود کنید و یا هایلایت و سپس  نام کاربری یا همان آیدی شخص مورد نظر را در بخت مشخص شده داخل نمایید.

به طور مانند ما می خواهیم هایلایت های هنرمند خوب کشورمان نوید محمد متولد را دانلود کنیم پس ابتدا نام کاربری اینستاگرام او را در بخت مشخص شده داخل می کنیم و سپس روی Download کلیک می کنیم:

دانلود استوری اینستاگرام, دانلود استوری اینستاگرام ios, برنامه دانلود استوری اینستا

 ابتدا آیدی شخص مورد نظر را در بخت مشخص شده داخل کنید

در این بخت ممکن میباشد که سایت از ما تست کپچا بخواهد که باید آن را انجام دهیم. تست کپچا سوالات زیاد راحتی از ما می پرسد تا بداند که ما یک ربات مخرب نیستیم:

دانلود استوری اینستاگرام, دانلود استوری اینستاگرام ios, برنامه دانلود استوری اینستا

سوالات کپچا معمولا زیاد آسان میباشد و باید با تمرکزفکر به آن ها پاسخ دهید

پس از این که به تست کپچا جواب دادیم ،الان تمامی استوری های شخص مورد نظر برای ما نشان داده می شود و با کلیک بر روی دکمه save as photo و یا در صورتی که استوری مورد نظر به صورت ویدئو باشد با کلیک بر روی save as video، استوری به صورت خودکار برای شما دانلود می شود.

بیشتر بخوانید:  آموزش تبدیل عکس‌ها به فرمت PNG

ذخیره استوری اینستاگرام, راه های دانلود ویدئو از اینستاگرام, دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام

با کلیک بر روی save as photo دانلود به صورت خودکار ابتدا می شود

برای دانلود هایلایت ها نیز پس از این که نام کاربری شخص را داخل کردید، اگر هایلایتی در پیج وجود داشته باشد، آن را به صورت زیر نمایش می دهد:

راه های دانلود ویدئو از اینستاگرام, دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام, دانلود استوری اینستاگرام

شما می توانید در ورقه نمایش استوری ها با کمی پایین آمدن به هایلایت ها برسید

شما باید روی دکمه show highlights و سپس هایلایت مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آن استوری های موجود در آن هایلایت به شما نمایش داده خواهد شد و سپس با کلیک بر روی دکمه save as photo و یا save as video   به صورت خودکار استوری برای شما دانلود می شود.

دانلود استوری ها از سایت AloInstagram

دانلود از این سایت نیز زیاد آسان میباشد و در کمتر از یک لحظه می توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. ابتدا داخل سایت Aloinstagram شوید. سپس نام کاربری و یا همان آیدی شخص مورد نظر خود را در بخت مشخص شده بنویسید و سپس روی دکمه SEARCH کلیک کنید.

دانلود هایلایت اینستاگرام برای ایفون, ذخیره هایلایت استوری, ذخیره استوری اینستاگرام

با داخل کردن نام کاربری تمامی استوری ها برای شما نمایش داده خواهد شد

پس از چند ثانیه، تمامی استوری های شخص مورد نظر به شما نشان داده خواهد شد و با کلیک کردن روی “Download” پس از چند ثانیه محتوای مورد نظر دانلود می شود.

لازم به ذکر میباشد که با این روش نمی توانید از پیج های پرایوت و یا همان خصوصی استوری دانلود کنید.

در ادامه نحوه دانلود استوری و یا هایلایت در پیج های خصوصی را آموزش می دهیم.

دانلود استوری و هایلایت از پیج های خصوصی اینستاگرام

برای دانلود استوری ها و یا هایلایت های مختلف از پیج های خصوصی اینستاگرام شما می توانید از یک اپلیکیشن های موبایل مختلف موجود در استور ها استفاده کنید. در این آموزش ما از نرم افزار اندروید ins take downloader استفاده می کنیم که می توانید آن را از راه استور های اندروید مشابه گوگل استور و یا مایکت و بازار دانلود نمایید.

به طور کلی روش کار تمامی اپلیکیشن هایی که برای دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام کاربرد دارند نیز به شکل زیر میباشد و شما می توانید با این روش، از اپلیکیشن های دیگر نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با نرم افزار گرافیکی ادوبی ایلوستریتور (adobe illustrator)

برای استفاده از این اپلیکیشن شما ابتدا باید با استفاده از حساب اینستاگرام خود به آن داخل شوید. می توانید برای پیشگیری از هرگونه مشکلات امنیتی، یک حساب دیگر در اینستاگرام بسازید و با استفاده از مشخصه‌ها آن به اپلیکیشن داخل شوید.

پس از نصب، برنامه از شما می خواهد که در حساب اینستاگرام خود از راه این برنامه لاگین و یا همان ورود کنید .سپس باید با استفاده از همان اکانتی که با آن داخل این برنامه شده اید، آن پیج را فالو کنید تا محتوای آن برای شما قابل نمایش باشد.

پس از این که داخل برنامه شدید، دو روش برای دانلود استوری و یا هایلایت ها وجود دارد.

روش اول

ابتدا از راه اینستاگرام به استوری، هایلایت، فیلم و یا تصویر مورد نظر بروید و سپس روی سه نقطه‌‌ی گوشه‌ی بالای آن کلیک کنید.

پس از این که گزینه های بیشتر برای شما نشان داده شد، روی گزینه “share” و یا “اشتراک گذاری” کلیک کنید.

راههای دانلود استوری اینستاگرام, دانلود هایلایت اینستاگرام, دانلود هایلایت اینستاگرام برای ایفون

روش دانلود استوری و یا هایلات با استفاده از برنامه ins take downloader

پس از آن در میان گزینه های موجود گزینه  ins take downloader را انتخاب نمایید. سپس به طور خودکار داخل برنامه می شوید و بعد از گذشت چند ثانیه استوری و یا هایلایت مورد نظر شما به طور خودکار دانلود می شود.

روش دوم

دوباره مشابه دفعه قبل به استوری، هایلایت و یا پست مورد نظر خود بروید و دکمه‌ی سه نقطه‌ی گوشه ی بالا را بزنید. سپس روی گزینه‌ی “copy link “ کلیک می کنید.

ذخیره استوری اینستاگرام, راه های دانلود ویدئو از اینستاگرام, دانلود استوری و هایلایت اینستاگرام

نحوه دانلود استوری و یا هایلات اینستاگرام با استفاده از ins take downloader

پس از آن به برنامه مراجعه می کنید و با پیست کردن و یا همان جاگذاری جمله در بخت مشخص شده، و سپس کلیک روی گزینه “download” پس از چند ثانیه محتوای مورد نظر برای شما دانلود می شود.

لازم به ذکر میباشد که این گونه خدمت‌ها به دلیل این که رایگان هستند، پر از تبلیغات هستند و به همین علت ممکن میباشد که در در هنگام کار کردن با آن ها مدام با تبلیغات گوناگون روبرو شوید و به همین خاطر کار با آن ها کمی سخت تر شود.

برخی از پیج ها می توانند در استوری خود گزینه “share” را غیر پرکار کنند و در عاقبت شما نمی توانید از آن پیج چیزی دانلود کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آموزش روشهای بک آپ گرفتن از واتس آپ

بک آپ گرفتن از واتس آپ بینهایت آسان اما ضروری می باشد راهنمای کامل بک …